inzane_racing Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Bare lurer på om det e noen her inne som har prøvd dette ut? noen gode eller dårlige erfaringer med det? ska begynne på karoseriet i vinter å vurderer å bestille glassfiber skjermer og kanskje panser. på forhånd takk Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 E det ingen som har prøvd dette?? Skuffende..hehe.. Håper fremdelse på svar.. Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 kan jeg spørre hvorfor du skal ha skjermer i glassfiber? kanskje du tjener litt vekt på et panser men skjermene veier jo ikke en dritt som de er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Tenkte eg sku ha glassfiber skjermer fordi eg må nye skjermer.når eg først ska ha nye så tenkte eg noe lettere og noe som ikkje ruster..Men no ser det ut som at det blir bredding i stedenfor.. skulle ha skjermer for de panser og diverse andre ting kommer i glassfiber med tiden.. Så eg lurte bare egentlig på om det va noen som hadde noen erfaringer med dette? Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Tenkte eg sku ha glassfiber skjermer fordi eg må nye skjermer.når eg først ska ha nye så tenkte eg noe lettere og noe som ikkje ruster..Men no ser det ut som at det blir bredding i stedenfor..skulle ha skjermer for de panser og diverse andre ting kommer i glassfiber med tiden.. Så eg lurte bare egentlig på om det va noen som hadde noen erfaringer med dette? jeg snakket med rpglasfiber kisen og han sa at glasfiber panser til 240 veier ca. 4-6kg, mot 27kg stålpanser.. mao. panser, skjermer og bagasjeluke, ville jeg tro summerer opp til en del kg! videre, ahr du jo vektfordelen, som du selv nevnte. men!! De som skal lakkere det, bør vite hva de gjør på.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg