BBandersen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 det var en mc da,men fant ikke tema i mc forum...så sry hvis noen blir grettene! men dreiv å trente på tirsdag og hørte en dude dro på godt :P kikka ut av vinduet og først kom en mc og 50 m bak lå en purk,med blålys... så de ved esson i raveien...noen flere som så det? noen som veit hvordan det gikk? regner med duden kom seg unna :D Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Det var vel strengt tatt borreveien. Så sykkelen med politiet etter seg i rundkjøringen. Var en sånn grønn metallik r-sykkel, det er alt jeg vet. EDIT. ved esso heter det kirkebakken :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Mulig det var en annen dag og et annet sted (kommer ikke på hvor jeg leste artikkelen og når), men var det han som tryna når han prøvde å kjøre fra dem..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Er det dette? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291625 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg så en sykkel på vei mot horten sentrum, men det er ikke sikkert det er samme sak :). Det er ekstremt mye kontroller i Horten om dagen. Glad jeg ikke har blitt tatt enda :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 venligst ikke bare si raveien .. si hvor! .. raveien går fra sandefjord til .. ja .. til horten vel .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Det var vel strengt tatt borreveien. Så sykkelen med politiet etter seg i rundkjøringen. Var en sånn grønn metallik r-sykkel, det er alt jeg vet. EDIT. ved esso heter det kirkebakken :) jevlig rart at jeg bor i raveien 3 hvis det heter borreveien????? posten er det mye surr med, men regner med adressa stemmer ;) enig i at den veien er litt lang ja :P så ved borre kirke er vel bedre sagt da? kjørte mot horten så kan jo stemme at det var han...var greit vått den dagen... "Politiet la seg på hjul etter MC-føreren da han nektet å stanse i en rutinekontroll på Hortensveien i 20.20-tiden onsdag." stemmer med tiden og..kan hende det var onsdag og ikke tirsdag :P hatt influensa så skylder på det... "Ulykken skjedde da MC-føreren kom borti forskjermen på en møtende bil og kjørte av veien. " gått gjort av politiet å holde følge ass...Har faktisk ikke sett no kontroll de 3 mnd jeg har bodd der enda jeg, men tviler ikke på at det er det :(fartskontroller eller mest rutinekontroller? Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Det var vel strengt tatt borreveien. Så sykkelen med politiet etter seg i rundkjøringen. Var en sånn grønn metallik r-sykkel, det er alt jeg vet. EDIT. ved esso heter det kirkebakken :) Jeg sier Hortensveien, hehe...mye versjoner ute og går Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Jeg sier Hortensveien, hehe...mye versjoner ute og går hehe...merker detta :P skal begynne å kalle den strekningen mellom borre kirke og essoen/spar for drammensveien :D Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Er vel noen som kaller den Raveien pga den går forbi Ra til Horten sentrum...Men jeg har alltid kalt den Hortensveien...fra Eik Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bare for å prøve og forklare litt om veinavna: Borreveien begynner ved Lyskrysset på Tveiten (Shell i Horten"SEntrum") og går ut til ca Rundkjøringen på Borre... Derifra heter det vel Kirkebakken ett stykke før den går over i Raveien (frem til ca Åsgårdstrand) som der går over i Hortensveien.... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 tror kirkebakken slutter ved kirken...altså...fra rundkjøringen til kirken!? for jeg bor i raveien og bor like for esson...men ellers hørtes det ikke så dumt ut...why hortensveien etter raveien? :P faans forvirrende :P Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 why hortensveien etter raveien? :P faans forvirrende :P Den bytter navn ved kommunegrensen. Hortensveien går, som en forstår av navnet, mot Horten (fra Tønsberg) og er nummerert stigende den retningen, mens Raveien går frem til kommunegrensen fra Horten og er således nummerert stigende den retningen. :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg