Gå til innhold

Audi-folk med M3-speil

Ranger emnet

Andy`

Anbefalte innlegg

Monterte høyre M3-speilet på Audien, og ble langt i fra fornøyd.. Til dere som har montert på Audi, kuttet dere vekk noe fra den gummi-lista nede på vinduet, ved venstre hjørne av festebraketten? Braketten er jo ca 1 cm bredere enn den originale, så gummi-lista gjør at den ikke kommer skikkelig inntil.

Speila fikk jeg fra Maxam-tuning, og syns i grunn kvaliteten så heller dårlig ut. Hullene jeg ska skru i er det ikke gjenger i en gang...

Blir vel kanskje heller å gå for noen andre Audi-speil (hus) isteden....

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte høyre M3-speilet på Audien, og ble langt i fra fornøyd.. Til dere som har montert på Audi, kuttet dere vekk noe fra den gummi-lista nede på vinduet, ved venstre hjørne av festebraketten? Braketten er jo ca 1 cm bredere enn den originale, så gummi-lista gjør at den ikke kommer skikkelig inntil.

Speila fikk jeg fra Maxam-tuning, og syns i grunn kvaliteten så heller dårlig ut. Hullene jeg ska skru i er det ikke gjenger i en gang...

Blir vel kanskje heller å gå for noen andre Audi-speil (hus) isteden....

Var bare nødt til å lage to tråder liksom...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve disse i stedefor tryllekunstneren Maxim sine kanskje.... flushit

Sauerkraut...

Takker! Tror heller jeg skal gå for slike speil istedenfor M3-speila... På min 96 modell er det høyre mindre enn venstre, så disse speilhusa vil passe rett på og samtidig får jeg samme størrelse?

Nais! cheers

(Uvisst om jeg får lov av Wheelman til å lage enda en tråd, så hvis noen er interessert i kromma M3-speil med eller uten brakett, send meg en PM)

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvisst om jeg får lov av Wheelman til å lage enda en tråd, så hvis noen er interessert i kromma M3-speil med eller uten brakett, send meg en PM

Hvis du spør skikkelig pent og lover at jeg ikke får se dem på andre biler enn BMW så er muligheten der...

BTW: Stor takk til Andy McNabb som har konvertert en uvitende...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider