bennybb Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg har dah faktisk en kadett E -91 som har gått 53 000, og så sjekker jeg dah ved en tilfeldighet kjøleveske beholderen og ser at den er tom, dermed heller jeg dah oppi mer vann og dagen etter så er den rimelig tom igjen.... Etter noen ganger sånn la jeg merke til at det hadde begynt å komme no brunt dritt oppi der..... Ere toppen som har gått da lissom eller kan der være noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettc caravan 30e turbo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 stor sannsynlig defekt toppakning sjekk om olja de er grå eller hvis det er slik brun seig guffe i vannet så er det defekt topppakning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 og er olja grå så bør du ikke kjøre så mye,da er det nok topppakningen som er svidd seg litt. men dersom du har lyst til å kjøpe ny topp og kansje noen stempler så.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg