Gå til innhold

B230FT (tidlig mod) og B230FK

Ranger emnet


TIversen

Anbefalte innlegg

Hvordan er innmaten i disse i forhold til hverandre. Har en B230FK fra 96 stående. Denne skal bygges opp med smidd innmat etterhvert. I mellomtia mens økonomien stiger skal jeg bygge opp min FT motor fra 88 (bilen skal stå stille i garasje i vinter uansett, så hvorfor ikke gjøre noe med det når jeg har deler liggende :))

Rådene i tidlig FT motor er ikke de beste som er laget. Det jeg tenke da var og ta ut råder og stempler fra FK motoren og hive inn i FT motoren.

Tenker på og beholde den org. b230ft veiva. Går dette knirkefritt omhverandre? Hvem kan balansere innmat rundt oslo området.. Hvem selger forsterka rådelagere og sånt tull :) Bytter like gjerne ut alt av lagere til no forsterka shit så det tåler bittelitt mer.

Så har jeg et B200FT grenrør liggende (ikke sikker på betegnelse, men er turbogrenrør fra en 2 liter volvo turbomotor).

 

Mvh

Iversen

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår