mjepson Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg har kjøpt nye sidelommer på dørene foran som holder 6,5" høyttalere. Spørsmålet er hvordan fjerner jeg de gamle? ikke en skrue å se utenom på kanten av døren. Og hvis det er disse skruene hvilke av disse er det jeg må skru opp? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by mjepson Jeg har kjøpt nye sidelommer på dørene foran som holder 6,5" høyttalere. Spørsmålet er hvordan fjerner jeg de gamle? ikke en skrue å se utenom på kanten av døren. Og hvis det er disse skruene hvilke av disse er det jeg må skru opp? Nå vet jeg ikke hvordan det ser ut i en polo, men tenker meg at du må ta av dørtrekket for så å skru av fra innersiden? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloSport Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Du må nok av med hele dørtrekket. Jeg gjorde dette i fjor da jeg installerte sentrallås, mener å huske at du må gjøre følgende: 1- ta av dekselet som er innenfor sidespeilene. 2- skru av dørpinnen 3- ta av dekselet på det innvendig dørhåndtaket, under her sitter det to skruer du må løsne. 4- innenfor døråpnerhendelen tror jeg det sitter en skrue, denne må løsnes. 5- trekk av dørtrekket på undersiden, 4-6 klips. 6- trekk opp og ut hele dørtrekket. For å være helt sikker bør du kjøpe deg en reparasjonsmanuall til Polo, f.eks fra Haynes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 hmm hvordan fikk du bytta til sentrallås? det hadde vært noe for meg og det... hvor får du kjøpt det du trenger ? Hvor får jeg tak i sånn manual? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloSport Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 - Haynes reparasjonshåndbøker får du på; Bilextra, Torshov bilrekvisita, bilmateriell.no etc. - Jeg installerte SPAL sentrallås og ENFORCER alarm, kjøpte dette av http://www.bilteknikk.net (vet ikke om det eksisterer lenger, søk på nettet etter andre leverandører). Alt har i hvert fall fungert helt glimrende i ca. to år nå. Styr unna sentrallåser/alarm fra biltema etc., har du planer om å installere dette trenger du TID, TÅLMODIGHET og et sted med tak over hodet. Selve prosessen kan vel sies å være halvkomplisert, bla. må du bytte låsen i bakdøren, og kjøpe noen gummimansjetter som ledningen føres gjennom ved dørene. Ellers er det mye lodding og trekking av ledninger, ikke veldig vanskelig, men det er ganske trangt i Polo'n noen steder. Dessuten MÅ du kjøpe Haynes boken som viser koblingsskjemaer over Polo'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hmm.. Gla eg har fjernstyrt alarm/sentral. ;D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by mjepson Jeg har kjøpt nye sidelommer på dørene foran som holder 6,5" høyttalere. Spørsmålet er hvordan fjerner jeg de gamle? ikke en skrue å se utenom på kanten av døren. Og hvis det er disse skruene hvilke av disse er det jeg må skru opp? Hvorfor det??? Har selv boston pro sett med 6.5" framme.... passer i org hullene det... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg