opel freak Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Som overskriften sier, er det noe lim som tåler polyester og herder egentlig? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 polyester og herder tåler polyester og herder polyester er en lim ellers kan du bruke epoxy, kontaktlim, limpistol, og mange andre limer, aldri opplevd at polyester har reagert med lim på noen måte, Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 polyester og herder tåler polyester og herderpolyester er en lim ellers kan du bruke epoxy, kontaktlim, limpistol, og mange andre limer, aldri opplevd at polyester har reagert med lim på noen måte, Du kan vel ikke kalle polyester for lim akkurat heller da.... heh Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hva skal du kalle det da? sombrero Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Resin?...... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Resin Prat norsk i Norge! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 De har sagt resin mange ganger i f.eks pimp my ride osv............. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 epoxy....2 komp=epoxy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 ja, men skal vi da på norsk kalle det? kvae? Det er og blir en lim. :) Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ja, det limer da godt ;) Men hvis ingen har noe forslag til hva lim som tåler polyester og herder, foreslår jeg at vi lar navnekrangelen limm.. ligge! :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 INGEN som har lagt merke til hva forumet heter? hehe offf cheers Jeg forsto egentlig ikke spørsmålet, jeg da. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 INGEN som har lagt merke til hva forumet heter? hehe offf cheers Jeg forsto egentlig ikke spørsmålet, jeg da. Ikke for å være frekk men da tror jeg ikke at du har et vettugt svar heller :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hehe okey zoom zoom. Fortell meg. Mener dem lim som en kan bruke på plugg og så støpe over denne, uten at glassfiberen formen tar skade? Eller Lim til å lime 2 ferdigherdet glassfiber deler sammen? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg