Kid-A Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Mitt tornerosesovende Boble-prosjekt har stått godt lagra på en låve i altfor mange år. Men nå har sønnen til den gamle koselige utleieren tatt over gårdsdrifta, og skrudd opp leia med 300%(!) Dermed søker jeg ny lagringsplass til Bobla. Bør være tørt og luftig, og så billig som mulig såklart. Alt innafor 2 timers kjøring fra Oslo er interessant :) PS! Ikke snakk om mekkeplass - kun lagring! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 hvis bobla di er sånn nogenlunde strøken så kan den stå i butikken vår tipper jeg Holder på å bygge den om nå, men deler av lokalet er jo nesten ferdig Dette er i blærum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Den er helt demontert, med grunning og sveiseskjøter etter kraftig kustomizing... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hmm... værre... skal sjekke om jeg kan finne lagerplass et sted;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 På forhånd takk :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 I dag kom det plutselig en telefon fra min kompis Pål André , som tipsa om ledig plass på en låve (nei, jeg sier ikke hvor - av sikkerhetsgrunner). Prisen er lavere enn det bonden på det forrige stedet skulle ha før den ble mangedobla. Prosjekt Bluesmobug blir trolig flytta på fredag, lover å legge ut litt bilder av vogna da! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg