momocorse Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 tenkte jeg skulle legge ut golfen som jeg kjøpte i vinter..har nå stått i garasjen et par måneder pga pengelens.! men nå ser d lysere ut.skal i lakk boxen om forhåpentli vis 2 uker.. planer er: G60 sett nye felger blinklys me park nye baklyter klargalss hovedlys. få vekk d hvite på dashen skal også cleane bakluka i vinter lydisolere rundt om,den gamle i dørken smuldret opp pga vanndanndelse eller noe. og selfølgeli en psyko stereo..tenkte på lighting audio pakka på bilstereo.no RS fanger er erstatter med 90fanger Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 fangern min ja.. hehe.. svert Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 for gudsskyld... resize bildene dine før du poster dem! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 oh la la..gamlegolfen min jo! *savne* kjøpte den da jeg var 16 og hadde den første året med lappen.. :) hvordan stand er den i nå da? var ganske strøken da jeg solgte den...ser panseret er litt shabby.. :deng hehe ;) håper ikke det gjør noe men slenger inn ett par bilder av den fra jeg hadde den :) fler planer for den eller? hva skjer med interiøret? her er gammel link til prosjekttråden for hvitgolfen hvis det er av interesse: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=4260 ta godt vare på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Kan jo si en ting: Somewhere, someting went terribly wrong! Den ser jo ikke ut i måneskinn, i forhold til hvordan den så ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 herregud den var jo helt brukbar jo..hvordan d står til med den? ikke helt bra..rust her å der..kant kjørte 17" . intriøret skal friskest opp litt..fører stolen er skjev .. du som er han tangen fyren da?fann kvitiring på en dowbforcer men den var ikke å se. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Den downforcern ble solg til en fyr som skulle modde den på en hyundai, om jeg ikke husker helt feil da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 skal ha vekk det hvite i dashen,muligens 3er dash,men du er den svarte bryteren på sikringslokket tåkelys bryteren? skal legge ut nye bilder i morgen, å se om jeg greier å forminske de.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 det er til tåkelysene i rs fangeren ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 takker.. da vet jeg d..var så mange løs ledninger å slik.. men hvem kjøpte den etter deg? tror den har ett par eiere. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 brom brom Leif-Einar :D no e d like før vi kan "råne" i lag i byn... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 takker.. da vet jeg d..var så mange løs ledninger å slik.. men hvem kjøpte den etter deg? tror den har ett par eiere. ei marte fra molde tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 da er der ingen som har hatt den mellom dere nei... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Den downforcern ble solg til en fyr som skulle modde den på en hyundai, om jeg ikke husker helt feil da... HAHAHAHAHHA Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hehe var dag einar det ja dagfinn :) hmpf..sitter med en liten klump i halsen her..syns den så shabby ut nå..ribba osv osv..men krysser fingrene for at det blir bra med lakkering! (selv om jeg syns det er nok av blå golfer rundt omkring...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg