ZpeTTeT Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Stemmer det Morten :) viste han det i går. fikk bare "hahahaha" tilbake :p Fy ja. Synes den er blitt shabby nå ja :nono: MEN HVOR ER DEM DEILIGE VINTERFELGENE HEN?! :D Håper bilen kommer sterkt tilbake :) (helst hvit) ;D hehe Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 åh..syns d er for mye hvite jeg..men den er jo ikke lakkert enda. bilder tatt idag.! litt små stæsj litt rust lit mere rust slik står den nå Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 stygg rust, hvorfor kjøpt du ikke en med mindre rust? å 3 dørs? ser nå ut som du har en god del jobb.. men den var fin for lenge sia ja, det bildet av baken på bilen med crystal clear baklampene husker jeg godt hehe fint det gitt lykke til da. mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Synes det er tøft med 5 dørs jeg.... "INGEN" som har det... Skal jeg ha Golf 2 igjen blir det 5 dørs... Ingen tvil.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Litt rust skader ikke :D Stå på! håper den blir like fin som den var før. (håper på den blir hvit igjen) :D hehe Men g3 dash blir ikke dumt :) STÅ PÅ :D Mye smilys. men drit i det. FIN bil værtfall :D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 stygg rust, hvorfor kjøpt du ikke en med mindre rust? å 3 dørs?ser nå ut som du har en god del jobb.. men den var fin for lenge sia ja, det bildet av baken på bilen med crystal clear baklampene husker jeg godt hehe fint det gitt lykke til da. mvh Vemund nei jeg trodde d ikke var så mye! hun som jeg kjøpte de av sa bae att d var litt rust i kanalen og bakskjerm men,skulle tydligvis sjekka litt bedre..xrystal baklamper skal på igjen,helt klart.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ser du ha laget lufting til bakbremsene :D Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 blitt nåkka framgang ma biln? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 endelig en som faktisk har kjøpt seg 5dørs golf; trodde jeg var den eneste som hadde det på forumet :) Den så jævlig bra ut før, men den ser da ikke så ALT for gale ut nå... Stå på! :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 endelig en som faktisk har kjøpt seg 5dørs golf; trodde jeg var den eneste som hadde det på forumet :) Den så jævlig bra ut før, men den ser da ikke så ALT for gale ut nå... Stå på! :D Ikke så alt for gale? Syns nå den har forfalt drastisk på den tiden siden vwgolf hadde den jeg nå men! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 og ha forfalt skikkelig er ikke det samme som og se rævva ut :) Den var ikke så stygg på de første bildene i posten synes jeg da men. Det er bare min mening Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jepp, bare din :D:D Neeei, den er ikke direkte fin lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 enig med joachim der.. den så bra ut når vwgolf hadde den..:) Alt han har sett bra ut av biler:D spes den han har nå:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 enig med joachim der.. den så bra ut når vwgolf hadde den..:) Alt han har sett bra ut av biler:D spes den han har nå:D Enig der!, selv er jeg ikke mycket begeistra over Old School, men hans fungerer! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 veit:) syntes han kunne laga en tråd om bilen sin her å:) men nok OT:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg