Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Enda mer OT, sorry: Hvis du går til forsiden av G2 forumet, og sorterer tråder etter svar, så vips. Der ligger tråden hans.. GL HF :D Edit: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=30199 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 takk takk gutta :) bra og se at noen liker de to golfene jeg har lagt mye tid i :) håper på fler bilder og info på denne tråden..er veldig int. i hva som skjer med gamlebilen min! :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 beklager og si det men slik det ser ut no, så er skilter levert inn og bilen blir vel til spiker... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 :w00t ?!?! jeeezus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hvorfor? da kjøper jeg den heller å gjør den istand sånn som når vw2 hadde den!!! jeg gir deg 1500 kr da skal jeg ha med det meste;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Bilen din var DØNN rå ei god stønn tilbake, synd den ikke bli seende slik ut i fremtiden :( :ex_machin Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 bare han svarer så skal den bli likefin sånn som den var! en golf med litt rust skal ikke dø så fort!!!! :fuckme2: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Sånn som din? :D Neida, vet det var litt mye rust på den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 trur ikke det er så masse rust på denne her sånn som det var på min, å jeg er på utkikk etter ett langtidsprosjekt så da passer jo denne her bra! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 cleanvw.. kjøp den.. så kan du kjøpe 88dører til 4dørs av meg.. står på lena om du ikke bor langt unna ;) har gamlegolfen min stående på lena, i relativt stillestående stand *bilder av gammeln* http://home.no.net/housey/golf/ Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 cleanvw.. kjøp den.. så kan du kjøpe 88dører til 4dørs av meg.. står på lena om du ikke bor langt unna ;) har gamlegolfen min stående på lena, i relativt stillestående stand *bilder av gammeln* http://home.no.net/housey/golf/ jeg bor jo i lena! så tar ikke lange svippturen dit;) åssen stand er gamle golfen din da? for tru han svarer snart Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 cleanvw.. kjøp den.. så kan du kjøpe 88dører til 4dørs av meg.. står på lena om du ikke bor langt unna ;) har gamlegolfen min stående på lena, i relativt stillestående stand *bilder av gammeln* http://home.no.net/housey/golf/ Hmm, hvor på Lena står den a? Eller, hvorfor står den på Lena? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hvorfor? da kjøper jeg den heller å gjør den istand sånn som når vw2 hadde den!!! jeg gir deg 1500 kr da skal jeg ha med det meste;) eieren er bare hjemme i helgene, og derfor sjelden på nett... men jeg tviler på at du får den for 1500,- Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hmm, hvor på Lena står den a? Eller, hvorfor står den på Lena? hvor tror jeg skal forbli en hemmelighet... står på lena fordi det er der jeg mekker golf :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 da må du komme nedom stripa da å ;) hehe.. så vi får sett golfen live:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg