|Massern| Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hvor tror jeg skal forbli en hemmelighet... står på lena fordi det er der jeg mekker golf :) Hehe, ikke kjeltring, var ikke derfor jeg lurte aneglsmili Så forresten Golf'en din på Anytime (kiosk i Lena) i sommer mener jeg. Du svingte innom der ihvertfall. Rimelig sikker på det ja. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hehe, ikke kjeltring, var ikke derfor jeg lurte aneglsmili Så forresten Golf'en din på Anytime (kiosk i Lena) i sommer mener jeg. Du svingte innom der ihvertfall. Rimelig sikker på det ja. litt OT her nå kanskje.... bilen altså "kvitin" bli vel nå delebil til kanskje en ny golf Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hehe, ikke kjeltring, var ikke derfor jeg lurte aneglsmili Så forresten Golf'en din på Anytime (kiosk i Lena) i sommer mener jeg. Du svingte innom der ihvertfall. Rimelig sikker på det ja. det kan nok stemme bra det :) om den så sånn ca slik ut : Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 var nok bilen din vi så der ja;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 stemmer nok det.. er titt og ofte i lena :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 det kan nok stemme bra det :) om den så sånn ca slik ut : Jepp, var nok den bilen ja. 99% sikker på det. Har egentlig ikke hatt sansen for den fargen på Golf 2, men din var utrolig pen med den fargen. Men blir vel kanskje litt mye off topic her nå ja. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 liker ikke fargen jeg heller... lyst til å lakke om.. men har andre planer før den tid! så får man se til neste år =) motor i år! lakk neste år! :D og da blir det atlasgray med litt effekt i :) *digge atlasgray* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ok, bra jeg ikke fornærma deg angående fargen da! Hehe. Blir nok bra uansett bilen vi jeg tro. Kanskje prøve å komme tilbake til topic nå. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 yes, da har eieren kjøpt seg ny bil, ble selfølgelig en golf denne gangen og :D legger ut ett bilde til dere her... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 *digge atlasgray* det er en fin farge ja ;) trist å se at denne nå skal hugges.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 her skjer d ting ja...må være mer på datan tror jeg.. ja da har nygolfen fått oppråning..jeg å vwidar har skrudd i sikkert 50 minusgrader .. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Skjedd noe mer? Bilder av nygolfen? Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 og den hvite er blitt til delebil? Du har vell ikke innmaten til ett par baklykter til overs? alså de som pærene sitter i.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg har Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 og den hvite er blitt til delebil? Du har vell ikke innmaten til ett par baklykter til overs? alså de som pærene sitter i.. har nok noen sett til overs der ja, momocorse har i vert fall det, så de får du nokk omtrent kastet etter deg!... har vel kanskje noen jeg og. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg