Gå til innhold

kvitin min:)

Ranger emnet

momocorse

Anbefalte innlegg

hvor tror jeg skal forbli en hemmelighet...

står på lena fordi det er der jeg mekker golf :)

Hehe, ikke kjeltring, var ikke derfor jeg lurte aneglsmili Så forresten Golf'en din på Anytime (kiosk i Lena) i sommer mener jeg. Du svingte innom der ihvertfall. Rimelig sikker på det ja.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ikke kjeltring, var ikke derfor jeg lurte aneglsmili Så forresten Golf'en din på Anytime (kiosk i Lena) i sommer mener jeg. Du svingte innom der ihvertfall. Rimelig sikker på det ja.

litt OT her nå kanskje....

bilen altså "kvitin" bli vel nå delebil til kanskje en ny golf

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan nok stemme bra det :)

om den så sånn ca slik ut :

015.jpg

Jepp, var nok den bilen ja. 99% sikker på det. Har egentlig ikke hatt sansen for den fargen på Golf 2, men din var utrolig pen med den fargen. Men blir vel kanskje litt mye off topic her nå ja. Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
og den hvite er blitt til delebil? Du har vell ikke innmaten til ett par baklykter til overs? alså de som pærene sitter i..

har nok noen sett til overs der ja, momocorse har i vert fall det, så de får du nokk omtrent kastet etter deg!... har vel kanskje noen jeg og.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider