Gå til innhold

Fanger-skinne

Ranger emnet

LasseL

Anbefalte innlegg

Var på team ged-gjøvik her om dagen, skulle ha tak i en fanger uten plasten til golfen min, det viste seg at det ikke var mulig.. fikk bare med plasten, og den kosta ca850kr med rabatt.. blir for dyrt:(

stakk innom as-bil også, der sku de ha ca1700kr (!)

noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig, med eller uten plasten..? (hadde ikke hos høggern)

:(

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, var ikke 90 fanger org. fanger:mad:

og det blir for dyrt, bilen ser ikke sånn ut nå... :op

skulle bare hatt ei fanger-skinne fordi den gamle er "litt" bøyd.. skal lappe sammen rs fangeren...

det som er gjort: simmons eff.anlegg, sota bakruter(skal av og skal sote alle fire litt lysere) lakkert panser svart med luftinntak(skal skiftes):op

rs2 fanger, monovisker, 7x15" excel felger med 195-50-15 dekk

sota baklykter og sideblinkere.. stort mer er det ikke.. untatt anlegg da...

"små" modifiseringer på rs2 fanger da:mad: (glatt vei+hengerfeste+litt uoppmerksomhet er no drit..)

post-2024-13804851145573_thumb.jpg

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått flere klager på den bad-look lista mi ja, men problemet er at front seksjonen er litt ødelagt, så når jeg fikk bad-look lista mi så festa jeg den midlirtidlig på grillen skal fixe snart...

angående speila.. jeg vet det! hehe, men vil ha nye dører først, så blir det vell samme som du har på "lotto-golfen" din:)

fin bil foresten... :)

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider