LasseL Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Var på team ged-gjøvik her om dagen, skulle ha tak i en fanger uten plasten til golfen min, det viste seg at det ikke var mulig.. fikk bare med plasten, og den kosta ca850kr med rabatt.. blir for dyrt:( stakk innom as-bil også, der sku de ha ca1700kr (!) noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig, med eller uten plasten..? (hadde ikke hos høggern) :( Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 tenker på 90fanger forran? 850kr var ikke gæernt vel? da må du isåfall kjøpe brukt..kanskje noen har en til salgs her på forumet! :) bilen din forresten...flere bilder eller? ;) hva er gjort med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Fatter jeg rett så skal du bare ha den skinna bakom fangeren? Den kan du vel hente fra gamle fangere også? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 nei, var ikke 90 fanger org. fanger:mad: og det blir for dyrt, bilen ser ikke sånn ut nå... :op skulle bare hatt ei fanger-skinne fordi den gamle er "litt" bøyd.. skal lappe sammen rs fangeren... det som er gjort: simmons eff.anlegg, sota bakruter(skal av og skal sote alle fire litt lysere) lakkert panser svart med luftinntak(skal skiftes):op rs2 fanger, monovisker, 7x15" excel felger med 195-50-15 dekk sota baklykter og sideblinkere.. stort mer er det ikke.. untatt anlegg da... "små" modifiseringer på rs2 fanger da:mad: (glatt vei+hengerfeste+litt uoppmerksomhet er no drit..) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Trodde også du kunne bruke den fra den gamle fangeren. Litt plagsomt at jeg kastet en slik sist uke da :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 stemmer det jonte, men det var det som var dyrt... glemte og si skjermbuelister, bonrath emblemfri grill og bad-look list... bare lurte på om de hadde bare skinna et sted...:( Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 dæven, ja det var litt plagsomt.. hehe, den har vært ødlagt ei stund da, men har ikke giddet og prøvd og få fixet den før nå, som det er bortimot tørt ute... :cool: Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg trur jeg vet om noen som har. Men, den er i Narvik liksom. Den skinna der trur jeg faen meg du finner overalt. Du må bare høre med golf gutta. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jepp, gjør sikkert det, men men, får vell leite litt da.. :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Funkar med balken från gammla fångaren också till RS-Fronten.. Bara modda lite på den så funkar det perfekt!!! Men heregud!!! Byt backspeglar, vad var detta Lada helpme Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 badlook lista di er festa steike feil:D :D skal festest i panseret ikke i grillen Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 En gammal bild på min Bad Look "Böse Blick" Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 har fått flere klager på den bad-look lista mi ja, men problemet er at front seksjonen er litt ødelagt, så når jeg fikk bad-look lista mi så festa jeg den midlirtidlig på grillen skal fixe snart... angående speila.. jeg vet det! hehe, men vil ha nye dører først, så blir det vell samme som du har på "lotto-golfen" din:) fin bil foresten... :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Hvordan skal du feste badboy lista i pansret da? karlsonslim og flaks eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by pahf Hvordan skal du feste badboy lista i pansret da? karlsonslim og flaks eller? Bare å skru den fast det. Men du må trikse litt med åpningsmekanismen. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg