Gå til innhold

Lade hjul

Ranger emnet

Jetta_vr6_kompressor

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvor stort reim hjulet på g60 er orginalt, og hvor mye trykk er det da?

Når dere bytter hjulet hvor lite bytter dere til da og hva får dere av trykk da?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalhjulet er 78 mm og skal på orginal lader og motor gi 0,65 bar

68mm hjul gir vanligvis 1-1,2 bar avhenging av lader og motor

Okey vet du hvor mange rpm en g lader går på?

Driver å skal lage nytt remhjul til kompen min skjønner du. Så da må jeg prøve å finne ut hvor lite det skal være. skal ha opp trykket ca 0.3

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Okey vet du hvor mange rpm en g lader går på?

Driver å skal lage nytt remhjul til kompen min skjønner du. Så da må jeg prøve å finne ut hvor lite det skal være. skal ha opp trykket ca 0.3

Med 0.3 så går jo vinningen opp i spinningen. Motoren tåler iallefall 0.5 så mere jo bedre. Eventualt kjøpt tykkere toppakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

The following Lader revolutions will be achieved at an engine revolution of 6.000 r.p.m.:

Pulley Lader revolutions

87 mm 9.100 r.p.m.

75 mm 10.560 r.p.m.

72 mm 10.980 r.p.m.

70 mm 11.280 r.p.m.

68 mm 11.640 r.p.m.

65 mm 12.180 r.p.m.

62 mm 12.720 r.p.m.

60 mm 13.200 r.p.m.

Kom over dette da jeg drev min vanlige surfing på jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha skjønner, men det er det at jeg har 0.5-0.6 i dag å ønsker å komme opp i 0.8-0.9.

Nå har ikke jeg g-lader da har kompressor.

Du må se på utveksling, ikke ladehjul

hvilken kompressor har du nå? Hvilken str har du på reimhjulene?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider