andronix Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Her ser det jo nesten ut som det er planlagt...en slags røff bil ballet ;) hehe...Men tror han tyven har vært å snurra før :) Kontroll på kjærra :) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hehe, han har nok vært borti en slik manøver før. Morro å se selv om det er slik "kriminalitet". :popcorn Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 God kontroll ja. Men er nesten like imponert over de politibilene de har der borte, mener den blå bilen der er en mustang gt et eller annet. Skal jo litt til for å få en caprice eller crown vic' til å ta igjen noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Nice.. Dette kunne han :p Ser nesten for meg at han sitter i bilen 100% avslappet å drikker cola.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaLaban Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hihi.. nice.. eller sitter i tlf med kona si.. :p Siter peXon.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Han har sikkert spilt mye Forza :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 er vist her mange ganger før.. men like artig å se den ver gang:D han har snurra før... det er helt sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 noen som har sett den filmen med han som som blir jagd av politiet der han brekkerinn i i en parkerings lomme mitt i svingen. politiet kjører bare rett forbi. dte kaller jeg skills :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 noen som har sett den filmen med han som som blir jagd av politiet der han brekkerinn i i en parkerings lomme mitt i svingen. politiet kjører bare rett forbi. dte kaller jeg skills :) Finn den igjen,det hørtes ut som en som noe fra en film,men fett å sett noen gjort det i reallife.. Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Finn den igjen,det hørtes ut som en som noe fra en film,men fett å sett noen gjort det i reallife.. hadde den på dataen før, men har nettop formatert. skal prøve å finne den igjenn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 noen som har sett den filmen med han som som blir jagd av politiet der han brekkerinn i i en parkerings lomme mitt i svingen. politiet kjører bare rett forbi. dte kaller jeg skills :) det kaller jeg stunts fra en Hong Kong film .. ¨noe detr faktisk er Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 det kaller jeg stunts fra en Hong Kong film .. ¨noe detr faktisk er er faktisk jackie chan som kjører en Evo... i amnesia (imdb.com) Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 er faktisk jackie chan som kjører en Evo... i amnesia (imdb.com) Faktisk helt korrekt, men om det er han som kjører er vel tvilsomt, men uansett det er fra en Jackie Chan film. Mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 God kontroll ja. Men er nesten like imponert over de politibilene de har der borte, mener den blå bilen der er en mustang gt et eller annet. Skal jo litt til for å få en caprice eller crown vic' til å ta igjen noe slikt. Highway politiet i usa bruker corvette motor i bilene + bedre understell :deng Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Men er det lov og "dulte" borti slik snuten gjør der? Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg