Gå til innhold

Noen som har et bilde av en Corrado med helsota baklykter?

Ranger emnet

Kmo

Anbefalte innlegg

Eller en med sota blink og tåke fremme?

Mente jeg så en som var tøff som hadde det en gang..scanna google lenge nå men finner ikke de igjen :yak:

Skal spraye baklyktene, og lurer på om jeg skal ha helrød, helsota, eller svart og rød! Hehehe, litt å velge i...

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å titte litt rundt på nettet, det finnes jo masse forskjellige baklamper til corrado..feks klarglass???spraya er jalla....

Eller en med sota blink og tåke fremme?

Mente jeg så en som var tøff som hadde det en gang..scanna google lenge nå men finner ikke de igjen :yak:

Skal spraye baklyktene, og lurer på om jeg skal ha helrød, helsota, eller svart og rød! Hehehe, litt å velge i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsota baklykter på en svart corrado er ikke jalla spør du meg.. Såklart burde være bra sotet.. Smaken er som baken, jeg liker helsotete baklykter på svart Corrado. Klare lykter passer ikke på svart Corrado. SVART=SVARTE BAKLYKTER kiddie

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å titte litt rundt på nettet, det finnes jo masse forskjellige baklamper til corrado..feks klarglass???spraya er jalla....

Liker ikke klarglass eller noen av de nye lyktene på Corrado..noen går det an på som CorraDon sin(tror det var den), men på svart bil synes jeg de originale er best, enten rød eller helsvart..også er det kjempemange som har nye lykter, og da blir det kjedelig..er spent på hvordan resultatet blir, blir det rævva må jeg finne på noe annet..bilen står borte etter fest i går så har utsatt det til i morgen..

Har ikke funnet svarte nye lykter til Corrado..

Helt enig med deg ghost, smaken er som baken;)

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider