kimoajajaj Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Hvor langt har din gått heliosgti16V ? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 318000 pluss minus.. men jeg har en mistanke om at motoren ikke har gått så langt.. den virker nemlig merkelig fin i formen til å skulle gått så langt.. er uansett full voerhaling på gang.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v 318000 pluss minus.. men jeg har en mistanke om at motoren ikke har gått så langt.. den virker nemlig merkelig fin i formen til å skulle gått så langt.. er uansett full voerhaling på gang.. hehe 318000?? da synes du vel kanskje ikke prisforskjellen er så veldig vanskelig å forstå? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 nja.. både og.. kan man si. bilen hans har riktignok en del mer stæsj.. men jeg syns som sagt jeg ga ca 7 for mye for min.. men var nødt til å ha bil der og da.. heh.. så jeg ga egentlig litt faen. men bilen hans har joPL motor da.. men men.. samma det Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 *mumle noe om at jeg ikke skal nevne prisen jeg gav for min...* :rolleyes: Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Ga du for mye lazzario? eller betalte du en vettug pris? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Hehe.. Vel, prisen ble 70 000,- Jeg betalte kun 20 000,- for den så mamma betalte resten :) Om jeg hadde betalt hele summen hadde det nok ikke blitt den bilen =) Det som var positivt med bilen var: Eid av ei gammal dame. Kun gått 57 000km Aldri vinterkjørt. (fikk med orginale vinterdekka som fulgte med bilen da den var ny, som aldri var satt på bilen) Ellers er det en helt vanelig 92 mod golf II, 1.8L 90hk =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Var vel en helt grei pris det? Om bilen faktisk er så bra som jeg innbiller meg at den er.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v nja.. både og.. kan man si. bilen hans har riktignok en del mer stæsj.. men jeg syns som sagt jeg ga ca 7 for mye for min.. men var nødt til å ha bil der og da.. heh.. så jeg ga egentlig litt faen. men bilen hans har joPL motor da.. men men.. samma det 318000km med hard kjøring, da sier det seg jo selv at det er en sliten bil :) PL motor? So? Greit nok det da.. Elektronisk Innsprut.. Eneste er at det er slappe kammer, skift dem og fjern katalysatoren.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 jaja.. PL motor med andre kammer og uten kat går nok like bra.. er bare det der med å fjerne kat. da.. mye greier med en motor som er lovlig uten ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v jaja.. PL motor med andre kammer og uten kat går nok like bra.. er bare det der med å fjerne kat. da.. mye greier med en motor som er lovlig uten ;P Tja. På Golfer med PL motor for 1990 så har du vel lov til å fjerne kat'n. For det blei ikke påbudt for i 1990.. Ettersom jeg vet.. Så da er det vel ikke noe problem lengere? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 så vidt jeg vet så skal KAT sitte på bilen om det blei levert orginalt. men er mulig jeg tar feil.. men samma faen.. hehe.. KR motoren gir for lite effekt den også.. men f eks en 2.0 blokk med KR topp og PL innsprut eller noe burde jo være ganske greit.. men nå sporer vi vel helt av..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v så vidt jeg vet så skal KAT sitte på bilen om det blei levert orginalt. men er mulig jeg tar feil.. men samma faen.. hehe.. KR motoren gir for lite effekt den også.. men f eks en 2.0 blokk med KR topp og PL innsprut eller noe burde jo være ganske greit.. men nå sporer vi vel helt av..hehe Spør hfracing om 2.0 blokk fra 9A motor med 16v topp fra KR motor. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg