Gå til innhold

Ganske så fin 2er... !

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

318000 pluss minus.. men jeg har en mistanke om at motoren ikke har gått så langt.. den virker nemlig merkelig fin i formen til å skulle gått så langt.. er uansett full voerhaling på gang.. hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

318000 pluss minus.. men jeg har en mistanke om at motoren ikke har gått så langt.. den virker nemlig merkelig fin i formen til å skulle gått så langt.. er uansett full voerhaling på gang.. hehe

318000?? da synes du vel kanskje ikke prisforskjellen er så veldig vanskelig å forstå?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. både og.. kan man si. bilen hans har riktignok en del mer stæsj.. men jeg syns som sagt jeg ga ca 7 for mye for min.. men var nødt til å ha bil der og da.. heh.. så jeg ga egentlig litt faen. men bilen hans har joPL motor da.. men men.. samma det

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Vel, prisen ble 70 000,- Jeg betalte kun 20 000,- for den så mamma betalte resten :) Om jeg hadde betalt hele summen hadde det nok ikke blitt den bilen =)

Det som var positivt med bilen var:

Eid av ei gammal dame.

Kun gått 57 000km

Aldri vinterkjørt. (fikk med orginale vinterdekka som fulgte med bilen da den var ny, som aldri var satt på bilen)

Ellers er det en helt vanelig 92 mod golf II, 1.8L 90hk =)

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. både og.. kan man si. bilen hans har riktignok en del mer stæsj.. men jeg syns som sagt jeg ga ca 7 for mye for min.. men var nødt til å ha bil der og da.. heh.. så jeg ga egentlig litt faen. men bilen hans har joPL motor da.. men men.. samma det

318000km med hard kjøring, da sier det seg jo selv at det er en sliten bil :)

PL motor? So? Greit nok det da.. Elektronisk Innsprut..

Eneste er at det er slappe kammer, skift dem og fjern katalysatoren..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. PL motor med andre kammer og uten kat går nok like bra.. er bare det der med å fjerne kat. da.. mye greier med en motor som er lovlig uten ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. PL motor med andre kammer og uten kat går nok like bra.. er bare det der med å fjerne kat. da.. mye greier med en motor som er lovlig uten ;P

Tja. På Golfer med PL motor for 1990 så har du vel lov til å fjerne kat'n. For det blei ikke påbudt for i 1990.. Ettersom jeg vet..

Så da er det vel ikke noe problem lengere?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet så skal KAT sitte på bilen om det blei levert orginalt. men er mulig jeg tar feil.. men samma faen.. hehe.. KR motoren gir for lite effekt den også.. men f eks en 2.0 blokk med KR topp og PL innsprut eller noe burde jo være ganske greit.. men nå sporer vi vel helt av..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet så skal KAT sitte på bilen om det blei levert orginalt. men er mulig jeg tar feil.. men samma faen.. hehe.. KR motoren gir for lite effekt den også.. men f eks en 2.0 blokk med KR topp og PL innsprut eller noe burde jo være ganske greit.. men nå sporer vi vel helt av..hehe

Spør hfracing om 2.0 blokk fra 9A motor med 16v topp fra KR motor.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider