Gå til innhold

Honda Civic WIP

Ranger emnet

Raphaug

Anbefalte innlegg

Vet du hva som holder den fra HOF? Mangel på interiør.. under døren er det bare et svart hull.. enten

- mekk interiør der

eller

- Fjern vingedørene, dette hadde jeg foretrukket, men smaken er som baken :P

Edit: Fjern Luftsaker på siden(de små svarte trekantene), det ser -ikke- bra ut :(

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som holder den fra HOF? Mangel på interiør.. under døren er det bare et svart hull.. enten

- mekk interiør der

eller

- Fjern vingedørene, dette hadde jeg foretrukket, men smaken er som baken :P

Edit: Fjern Luftsaker på siden(de små svarte trekantene), det ser -ikke- bra ut :(

Skal se hva jeg får til! :)

Audi 80 1.8S 90'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fiksa interiør.. var ikke så lett å få det til å se bra ut, så jeg tok fra mange biler! :P

Veldig bra! Eneste som så litt rart ut er at det er intercooler i grillen også.. Ville heller satset på å ha netting der eller noe :)

Kunne hatt netting der, men det er kjedelig.. de virkelig trimma bilene må prioritere å plassere ic's på alle lufttilgjengelige steder ! :) Synes det ser mye bedre ut med en ekstra ic der :)

Helt utrolig meget drit nice denne !!! Likte fargen of vinduet på panseret !! Kan du sende originalen ??

Den ligger her http://raphaug.tjokk.net/civic-org,jpg

Audi 80 1.8S 90'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får pirke litt jeg å da, med mindre du ser deg ferdig nå da.. Syns det var litt for lyst under panseret(gjennom plexiglasset), burde vært litt mørkere..

Vindusspylerdyser.. nødvendig..?

Almost as good as it gets...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin modd, men ikke heeeelt HOF enda;)

feil:

refleksjonene i frontleppa stemmer ikke med frontfangeren, venten i panseret så ikk helt ekte ut, døra burde hvert litt lengre, det venstre firkanta hullet i frontfangeren er mye mindre enn det andre, og ser veldig flatt ut, ellers en lekker modd!

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider