Sunny Engineering Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hei. Har en kompis som gjerne ville ha økt kompen i golfen sin. Noen som vet hvor mye man øke kompen uten å gjøre noe med stemplene? Han synes 75hk er for lite, og vil ha litt mere power. Det er forresten en 92 modell om det hjelper.. Takker for alle svar! :pray Siter Every engine has a potential for improvement, We're making it possible ----> *Sunny Engineering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hei. Har en kompis som gjerne ville ha økt kompen i golfen sin. Noen som vet hvor mye man øke kompen uten å gjøre noe med stemplene?Han synes 75hk er for lite, og vil ha litt mere power. Det er forresten en 92 modell om det hjelper.. Takker for alle svar! :pray Kjøp heller en trimkam, den gir mer effekt for mindre arbeid :) Bra kam får man fra 2290,-, denne gir + 10-12 hk. Om det er 75 hk er det vel en 1,6? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Kjøp heller en trimkam, den gir mer effekt for mindre arbeid :) Bra kam får man fra 2290,-, denne gir + 10-12 hk. Om det er 75 hk er det vel en 1,6? Vil tro det, min er 1.6 med 55kw = 75 hk :D Trudde da det var litt mer i 1.8 8v da men ... hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Kjøp heller en trimkam, den gir mer effekt for mindre arbeid :) Bra kam får man fra 2290,-, denne gir + 10-12 hk. Om det er 75 hk er det vel en 1,6? Du får faktisk 1,8 8v med 75hk, tror motorkoden er AAM hvis jeg ikke husker feil... Det vanligste er da selvfølgelig 90hk(ABS motoren). Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Du får faktisk 1,8 8v med 75hk, tror motorkoden er AAM hvis jeg ikke husker feil... Det vanligste er da selvfølgelig 90hk(ABS motoren). Stemmer det, 1.8 med monopoint har 75 hk (AAM). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Stemmer det, 1.8 med monopoint har 75 hk (AAM). vw har mye bra rot med sånn virker det som.. jeg har 1,6 joker med 100 hk Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 vw har mye bra rot med sånn virker det som.. jeg har 1,6 joker med 100 hk Ikke rot idet hele tatt, du har nemlig en helt annen motor enn den 1,6typen som ble levert på tidligere modeller. Du har en 1,6 med 8v CrossFlow topp, for å forklare det veldig enkelt; En sportsligere topp... Den samme type topp ble levert på de amerikanske 2,0 8v, den såkalte ABA motoren. Mener denne motoren også var å finne i New Beetle, men nok om det, back to topic.... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg