Radoracer Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det hadde vore flott, eg meinar sjølv eg har god kompetanse til dronetjenesten. På mine 5 -6 år som ivrig modellflygar lærar ein mykje og det meste. At rc-helikopteret står i garasjen er heller ikkje negativt. Litt utanom forumet dette men....hehe :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Da har du i hvertfall flydd meir en meg, så det går nok godt. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kossen funkar det greiene der da? Ka går dagane med til? Berre fyking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Fyking, bygging, skyting, stort sett det du vil. Og så er det en del oppdrag for det norske og utenlandsk forsvar. stordrone-nedskyting med missiler fra f-16 og lignende. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smith Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 RSG60: Skal du til Andøya å fly eller? Er stasjonert her og vet det kommer en anti-luft øvelse her oppe med droneflyving og hele pakka. I tilfelle kommer jeg til å stå ved ambulansen som står like ved dere skyter... Vi må jo passe på dere :P (Er amb. sjåfør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Så det er din bil RSG60, synes jeg dro kjennsel på den :) Er hjemme i Arendal nå, digg med perm ;) Kompaniløpet gikk bra det, tok igjen et lag ;) Marinen er greit det, men jævli mange forskjellige uniformer, gleder meg til å gå sivilt.. Vi har forresten lugar i de nye kassernene, 2 vasker, dusj og wc i flisbelagt bad med spotter i taket :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Skal til andøya om en uke ja. Vist du sender meg et tlf.nr. så kan jeg jo sende en melding når det nærmer seg takeoff, stort sett bare den som er interessang( bare da du ser flyet..) Det er jo sikkert greit å bo i leiren på fff-bygget, men det er endra bedre å ligge hjemme :) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smith Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Den er grei. Sender deg nr'et! Kommer til å stå like ved anti-luftvernet og stå i beredskap i tilfelle noe skulle skje. Du ser helt sikkert ambulansen, hvit og rød og blålys. Står ved den eller sitter inni. Du får sende en melding da ;) :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg