vwidar Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 jau da! siden ingen har vist sin innteresse for bilen har jeg nå bestemt meg for og beholde den selv og gjøre den ferdig.... siden jeg har 3biler vet jeg ikke når denne kan bli ferdig....! skal i vertfall ta all rust, blir ny farge, mest sannsynlig nytt intriør....+++ har ikje planlagt noe i detalj enda. får ta ting etter hvert.... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Frem, tilbake, frem frem frem... :ass: Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hadde rydde akssjon på jetta lofte til vidar for å gjøre litt plass til diverse ;) vidar kommer vel med bilder senere .. ble tt rett så fint forsinka sanktans ¨ål Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hadde rydde akssjon på jetta lofte til vidar for å gjøre litt plass til diverse ;) vidar kommer vel med bilder senere .. ble tt rett så fint forsinka sanktans ¨ål bilder av bålet kan nok bli for sterke bilder da det var en del bildeler som gikk opp i røyk!!!! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 bilen står nå mere eller mindre ribbet, kunn motor og undrestell som som ikke er plukket av enda...har ikje gjort så mye de siste dagene pågrunn av at heg har vært syk, men skal se om det bilr gjort litt mot helgen... har også lovet en kompis hjelp til og montere stereo i en a3..... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Skjedd noe med bilen i det siste? Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg