passat kara Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Heftige suler bror din hadde da! Får knabbe dem. Blir sikkert stilig detta her, spent på å sjå hvordan den fangern blir på bilen din. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 da begynner der og se ut som en fanger igjen i vertfall... som dere ser på bildene over så bli gti leppen for kort, men da laget jeg meg bare ett skjøtestykke i morgen bli det og kjøpe seg litt glassfibersparkel, så er det bare og pusse i vei! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 ble smeise lavt med nederste delen av 90fangeren gitt :pray Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 blir bra dette. var litt usikker på bare ventofangeren men blei bra med 90-fanger saken på og. men eg synst at det var litt formange "åpninger" i fronten, sikkert betre med ein litt stor i midten Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 blir bra dette. var litt usikker på bare ventofangeren men blei bra med 90-fanger saken på og. men eg synst at det var litt formange "åpninger" i fronten, sikkert betre med ein litt stor i midten må si meg enig i at med 90 fanger delen at det ble for mye åpninger, men den skal heller ikke brukes. bygger altfor mye ned(er jo tross alt bare 60/40 senk) er gti 16v leppa som skal på, som noen av bildene lenger opp viser happyhappy Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 i dag var det vasking av bil: ene parklyse tok kveld i det jeg tok bilde: mad : "ny" fangeren... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 noen som klarer og se hvilke to operasjoner som foregår her? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Bytting av drivknute og bærekule ? nope.. mansjett og tannstang... var i vert fall det jeg skulle bytte, men nå ryker hele forstilingen, bakstilingen, motor osv. :cool: har nemli fått meg donorbil, passat g60! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 mekke syncro på jettan å? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 mekke syncro på jettan å? hehe hadde vært fint med syncro, men det blir jo alt for mye jobb og bygge om til syncro må jo bygge om hele dørken.. nei, blir G60 Turbo fwd Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 oi oi oi detta blir grymt. sku ikke fått på no fanger bak å da,som matcha størrelsen på framfangern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 passer g60 bremse fra passat da?? er dei ikkje litt anderledes?? sjekk og om heile nav huset passer demparane. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 mener dempere og det skal passe.. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 mener dempere og det skal passe.. eller? eg har vertfall hørt at festet i navhuset til demparen er breiare på visse g60 modeller. dette fekk eg høre etter eg kjøpte meg g60 bremser, men heldg vis så passa dei:):) G60 passat og G60 golf har ikkje dei samme bremseskivane vertfall. i følge mekonomen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 passer g60 bremse fra passat da?? er dei ikkje litt anderledes?? sjekk og om heile nav huset passer demparane. kommer til og flytte over hele forstilingen fra passaten, denne er bolt on! oi oi oi detta blir grymt. sku ikke fått på no fanger bak å da,som matcha størrelsen på framfangern? ny fanger bak kommer på når bilen er komet på veien igjen til sommern (får jo ikke bruk for den før det lel jeg...) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg