momocorse Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 du din flittie jævel.:) Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 du din flittie jævel.:) heh står jo ikke på så mye... men får da gjort litt har bynt på ledningsnettet nå... trukket alt igjenom torpedoveggen. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 noen bilder... ikke mye igjen i motorromet nå...:) måte jo lage nye fester til radiatorn eksosen er også på plass må bare få hengt den opp:p Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 :hailvw :wave onfiredevi yodude :partyon Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 har ikke gjort noe mer med bilen siden onsdagen...,men her ett bilde fra da jeg hadde delebil treff: haha : Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ser ut til at det blir en sliken i fronten Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 har sagt at jeg skulle ha start før mai, men der må jeg nok skuffe dere mangler hovedsakelig bensinpumpe, men venter nå også på ny intercooler, gule pollyforinger til forstillingen. må også få kjøpt meg noen silikonslager og rustfrie rør til intercooler'n så skal det meste vere på plass... og har enda ikke fått tak i bremser bak, men det kommer jeg til og ta helt til slutt, skal jo ikke ut på veien med det første lel... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 i dag ble det bestilt rustfriebend, silicon salger/bend... har kjøpt meg rustfritt rør så det ligger klart. kjøpte også noen merker, men om de kommer og hva det er får dere bare vente og se... i dag fikk jeg også polly foringene mine så i morgen blir det tid for montering og blir vel også noen bilder av hvordan ting ser ut nå Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 i dag fikk jeg lyst til forsette på fangeren min igjen... så etter noen minuter så hadde jeg brukt 1kg. med gl.fiber sparkel og noe fin sparkel... men må nok på med noe mer ja:p hadde en liten pause mens det tørket,så da tok jeg ett over utsikten fra der jeg holder til og så plutselig kom det en ide snikende... dette hadde kanskje vært en fin detalj vil gjerne ha noen meninger fra om hva dere syns om ett vw merke i fangern før jeg bestemer meg.... ps: legg merke til eksos annlegge på px'n! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hehehehe. ny mc'en din for sesongen?:D merket kan jo bli bra der ved slutt resultat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hehehehe. ny mc'en din for sesongen?:D QUOTE] px blir nokk alldri bytta ut..hehe trofastn til vwidar d..:) Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 px blir nokk alldri bytta ut..hehe trofastn til vwidar d..:) PX'n har vært med på mye, både godt og vondt...men mulig den blir byttet ut til neste sommer.. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 jepp, da er intercoolern på plass... har nå også g60 kontventert moped'n! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 stilige saker! det vw merke hadde kansje blitt finere nede der nettingen er, det har jeg på min foresten hehe.. men tøft prosjekt. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jepp da er den på plass og rør og slager er på plass, mangler bare noen silikonbend som er på vei i posten. og så skal jeg få Emilio racing til å sveise noen av rørene til meg. kanskje jeg kjøper meg en 90 fanger og setter på det likevel(den på bilde er ikke hel etter møte både med hjort,bil og snøkanter...) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg