Gå til innhold

GT4 Challenge:Amuse S2000 Street version Nürburgring

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit jeg legger inn et forslag om at bilde av tiden må fremvises? Er jo lett å "fikse" litt på tiden...

Eks:

gt4rundetid01_bapfire.jpg

For sent for meg, men 8:36 er vel ikke noe å skryte av :D.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah.. Den tiden stod ikke lenge! blah

Skal legge inn noen runder i morgen.. ;)

Noen kommentarer på bilen? Synes alle den er grei?

Kunne jo dratt igang en ny challenge etter denne,- med en bil noen av dere foreslår?

Bilen er kul den... Ikke for kraftig hvilket er bra (ser ikke noe poeng i å race rundt med en R8 der man egentlig bare må holde seg fast og håpe på det beste :), men som nevnt, kraftig overstyrt.

Siden jeg ikke har sjans til å komme ned i disse tidene er jeg for en ny challenge jeg.. :) Kult å bruke litt annerledesbiler.. ikke bare mainstream :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG!!! 7:41,629

Denne tok litt tid, men skal nok komme under 7.40 imorgen eller ikveld.

Fikk 7.44,xxx på første runden jeg fullførte, men så ble ble det så mye tull at jeg måtte legge inn en pause..

Prøver mer når det ikke koker så fælt i hodet...;)

Veldig god tid forresten!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ga opp å bruke 900 grader på driving forcen og gikk over til 180 grader i stedet :p

Hvordan skifter man fra 900 til 180 på GT4? Aldri kjørt med 180 jeg :D.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote: VIPER: Greit jeg legger inn et forslag om at bilde av tiden må fremvises? Er jo lett å "fikse" litt på tiden...

Litt sent å ta bilde nå desverre. Min høyeste tid på Nürburgring's topp 10 er 6:01.358

Men skal kjøre igjen, og SKAL klare mellom 7:30.000 - 7:40.000, og kan ta bilde da.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg. Håpløs bil. Om man satser litt for hardt, så blir en straffet hardt og mister så innmari mye fart. Men må jo prøve meg på tida de ja ;)

Den ekke helt grei å ha med å gjøre i starten nei..jeg har litt problemer å holde bilen stødig og rett på veien i store hastigheter jeg...ja bare prøv å mos tida mi du. jeg kan ikke sammenlikne meg med drift addict sin tid så..;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syns du om bilen? jeg synes den var veldig overstyrt men kommer seg etter noen runder egentlig...

Overstyrt ja, digg å kjøre da, får liksom ikke GT4 sin ekstrem kontra så lett med den bilen.

Klarte 8.31 på andre runden da, så tok jeg en pause, får prøve igjen senere.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider