Gå til innhold

GT4 Challenge:Amuse S2000 Street version Nürburgring

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La denne konkurransen vare til Fredagen da. Så kan vi finne på noe annet å kose oss med etterpå..;)

Sinnsykt at det skal gå an å kjøre innenfor samme tidelen på ringen..! Jeg har en 40 blank eller 39 runde inne, men det er med en satsning som ikke ligner grisen :)

Morro!! Og veldig frustrerende..

Legger in update på tiden min i første innlegget, samt beste tid så langt.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke lage en konkuranse der vi kjører på Nurburgring og bruker samme bilen i en uke eller noen sånt?

Så skifter vi bil og bruker den i ca. en uke og fortsetter sånn lenge.

Og det eneste vi trenger å bry oss om er at det er Medium dekk og at begge hjelpemidlene er skrudd av.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 2 hjul på curbsen der jeg vet d går, men snurra en del ja.

Skal kjøre mer i helga og få tatt bilde.

Syns M3 CSL er himmelsk på ringen som original bil. 330i og vanlig S2000 er også flotte original biler på ringen, begge har nærmest perfekt balanse.

Men en M5 challenge er ikke å forakte.

Jeg har jo snakka stort om å komme under 7:40.000, men har prøvd mye og ser ikke ut til at jeg klarer å forbedre min 7:41.xxx tid. Skal som sagt prøve i helga når jeg har mer tid.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La denne konkurransen vare til Fredagen da. Så kan vi finne på noe annet å kose oss med etterpå..;)

Sinnsykt at det skal gå an å kjøre innenfor samme tidelen på ringen..! Jeg har en 40 blank eller 39 runde inne, men det er med en satsning som ikke ligner grisen :)

Morro!! Og veldig frustrerende..

Legger in update på tiden min i første innlegget, samt beste tid så langt.

Aaargh! Din snik. Tatt tia mi nå ja. Tror ikke jeg orker mer siden Challengen er ferdig imorgen.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 2 hjul på curbsen der jeg vet d går, men snurra en del ja.

Skal kjøre mer i helga og få tatt bilde.

Syns M3 CSL er himmelsk på ringen som original bil. 330i og vanlig S2000 er også flotte original biler på ringen, begge har nærmest perfekt balanse.

Men en M5 challenge er ikke å forakte.

Jeg har jo snakka stort om å komme under 7:40.000, men har prøvd mye og ser ikke ut til at jeg klarer å forbedre min 7:41.xxx tid. Skal som sagt prøve i helga når jeg har mer tid.

Vi kunne jo dratt igang en M3 challenge da. Dette er jo en super bil å kjøre fort på Ringen med! Kunne jo fiksa det neste uke elns?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hva blir det til? hvilken bil på hvilken bane? ja please, dra igang en liten "serie". Maks antall cr å kjøpe bil for..maks antall cr å tune den for osv osv. Tror det hadde blitt bra..noen som er villige til å begi seg ut på som "arrangør"?

har vel hittil bare brukt originale biler med medium sport dekk i challengene..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider