Gå til innhold

GT4 Challenge:Amuse S2000 Street version Nürburgring

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg grisa litt på ringen. Har bilde, men gidder ikke å legge ut :hammer

Kjørte jeg bare 4 runder med M5'en. Første runden ble 7:56:xxx. Andre runden ble 7:52:xxx. Tredje runden ble 7:48:xxx og fjerde runden ble 7:37:377. Så var jo ikke SÅ galt med tanke på at jeg er amatør og spiller en sjelden gang :wave

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi gi oss i dag, eller er det noen som har noe ugjort mht denne bil/bane kombinasjonen?

Jeg orker ikke kjøre mer, det er uansett ikke mye å hente, og det er snakk om tideler ned til neste mann etter nesten 8 min kjøring uhhmmwhat?

Har personlig lyst til å kjøre Spoon S2000 med supersoft på samme banen, fordi den sitter veldig bra. (Og så er det samme bilen, bare i løpsversjon) Ikke alle som liker å kjøre en bil som er så løs i fisken som den vi nettopp kjørte. Da blir det ikke så store forskjeller i tid heller tror jeg.. Samle feltet litt?!?

Mht til bane er det vel ikke noen hemmelighet at jeg favoriserer ringen.

Synes de andre banene blir kjedelige i sammenligning..

Dessuten har jo alle fått inn idealsporet nå.. :drive2

Gi meg litt feedback, så starter jeg evt en ny tråd.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns M5 på ringen hørtes morsomt ut, ellers, til neste uke der igjen syns jeg vi kan ta en annen bane å, all respekt til ringen, den er GROM, men kan bli litt mye av det gode, er mange andre fine baner der å :)

Og desto kortere bane desto nærmere tider får vi jo å :)

FORSLAG

Kan ikke den med raskeste runde velge bane å bil? :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes FULLT ut :D men la oss si at vi begynner nå, så lager vi en poll om bane og bil slik at det blir likt og så tar han som "vinner" og velger bane osv gangen etter der osv..?

Høres bra ut, vi har:

bmw M5 på Ringen

Spoon S2000 på ringen

Fler forslag?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ta en annen bane da? spriket blir for stort mellom de beste og de dårligste. Som det ble sagt, mindre bane så feltet samles litt. Eller kjøpe brukt for under 20k cr og tune for MAX 25k cr? ;) Kan jo bli morsomt med tanke på at ikke alle har like biler osv.

Mange måter å kjøre challenges på, og den siste du nevner derkan jo være litt artig da. Men, dersom vi kjører på denne arcade-mode greia, så er det jo utelukkende føreren det kommer ann på. Alle stiller likt liksom.

Er enig i at 'ringen kan bli litt i lengste laget. Greit, det er jo desto større utfordring og man må holde tunga rett i munnen lenge om gangen, men det tar jo fryktelig lang tid da... om man har en time til å spille på så rekker man kanskje bare 5-6 runder... Vi må jo ha litt tid til de ordentlige bilene våre også :afro

Men, synes det er kult å kjøre real-life baner da :)

Også er det jo et par lit tricky asfaltbaner på special conditions da :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider