Gå til innhold

Chrome lister til plastikk støtfanger

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Skulle jo tro man fikk tak i de listene i England også?

Men men...

Hvis de bare er verdt 50 spenn så beholder jeg dem selv..

Det var bare et prisforslag fra meg, men det ville vel bli billigere for han å dra til en eller annen høgger i England? han slipper jo frakt da...

██████

Golf einser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan disse skal sendes? De er ganske sprø, så pakka ville ha et merkelig format, dersom du skulle være sikker på at de kom fram hele. En annen ting er at det er et lite H.. å få av hele og ikke minst å få de på igjen uten at de får slalomfasong.

Jeg har tatt av de på bakfangeren og det gikk mistenkelig bra.

De virker rimelig myke så jeg tror de kan rulles å puttes i en eske.

Jeg er også litt redd for at de skal sprekke når man bøyer de...

Han som vil kjøpe dem har ikke den riktige fangeren engang, og skrev at han skulle prøve å feste de med lim eller noe sånnt... uhhmmwhat?

Ikke vet jeg.... ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt av de på bakfangeren og det gikk mistenkelig bra.

De virker rimelig myke så jeg tror de kan rulles å puttes i en eske.

Jeg er også litt redd for at de skal sprekke når man bøyer de...

Han som vil kjøpe dem har ikke den riktige fangeren engang, og skrev at han skulle prøve å feste de med lim eller noe sånnt... uhhmmwhat?

Ikke vet jeg.... ;)

Vel, da har han en grei jobb foran seg, ettersom fangere uten list mangler monteringsprofilen, samt søkket som denne sitter i. I hans tilfelle ville det vært bedre å handle inn universalkromlist på Lidl (fra 3m) og klistre i vei. Kanskje du bare ganske enkelt skal dra til Lidl på Dyrløkke og kjøpe en pakke. Kan lage list til bakluka hans ut av den også, så tjener du litt mer;).

Dersom fangerne er rette og listene er hele kan du med fordel overlate dem til meg.......

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis du vil kvitte deg med kromlistene til grillen din også :D Evt. hele grillen.

For å offtipicere off-topicen enda mer: Ny grill med lister kan du kjøpe ny av Polardego, om han ennå har. Du kommer langt med en 500-lapp.

Er alltid kos å ha slikt nytt. Gamle lister er alltid fulle av steinsprutskader og småbulker. Er brukelig på vinterbil, da...l

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider