GeeZuZz Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ser at det eksisterer omtrent INGEN info om denne bilen på norske nettsteder. Er det noe spesielt galt med den? Drittbil? Ikke mulig å registrere den i norge? Synes den ser stilig ut i forhold til prisen, dessuten er ikke det så ekstreme avgifter på den heller... (i forhold til andre kule biler - selvfølgelig er det ekstremt når avgiften er dobbelt så dyr som bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hva er forskjellen på den og en Hyundai Coupe? (Aner egentlig lite om Hyundai, men tok et bildesøk på google, og så at de var helt like i mine øyne.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hva er forskjellen på den og en Hyundai Coupe? Hehe... du sier noe der ja. Kanskje navnet er eneste forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 stemmer nok det, den heter Tiburon i utlandet. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Zlinky har helt rett... :pray Men Tiburon er jo et litt kulere navn da... :deng Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Zlinky har helt rett... :pray Men Tiburon er jo et litt kulere navn da... :deng tror det er hai på ett eller annet språk... :) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nå ble jo navnet bare enda kulere da!! :thanks Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bilen heter Tiburon i Nord Amerika, Tuscani i Korea og Coupe i resten verden. Er små forskjeller på specs for de ulike markedene, men det er klart at modellen med V6 motor er i klart flertall i USA og Canada. Her hjemme er det først og fremst 1,6 liter det går en del av, men også 2 liter har noen kjøpere, som for eksempel jeg hellothere I Korea heter bilen som sagt Tuscani, og her har de droppet Hyundai navnet først, slik at den fremstår som et eget bilmerke, a la Lexus, Accura, Infiniti osv. Bidrar gjerne med mer info hvis du er interessert. Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har en 2 ltr jeg og! http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1399 He he... "kona sin bil"...- Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 uhhmmwhat? Er det egentlig en Hyundai klubb her til lands? uhhmmwhat? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Har ikke greid å lokalisere noen Hyundai klubb i Norge. Jeg har vendt meg mot Danmark for å se om det finnes noe der. Uansett burde noen ta tak i dette her til lands - kanskje noe å tenke på for oss ? Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Forresten kuul bil - er vel kanskje du som burde hatt "my coupe rocks" som signatur - må vel ha handleposene i baksetet ? :dj Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Takker for den! Handleposer?? Har da en bil nr 2 og da.... http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1362 Men det hadde jo vært artig å kommet i gang med noe treff eller noe... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har en plan langt bak i hodet om å få Hyundai Norge til å sende oversikt på Coupe eiere, slik at jeg kunne tatt kontakt vedr interessen for en klubb, treff og lignende. Men som sagt - planen er langt bak i hodet.......... Nå er vi jo to som kunne være interessert da, og det er dobbelt så mange som når planen først dukket opp cheers Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei. Om dere starter en klubb, så kan jeg kanskje ordne litt eksponering i hyundai-bladet som går ut til alle hyundai-eiere i landet. Coupe er en kul bil. Hadde en i 3 mnd (1997 mod) inntil jeg solgte den til fordel for (-nok en ) 323 GT-R. Hadde Coupe hatt 4wd og turbo, så hadde jeg hatt den enda. Og en ting til, ved import sats på 2 literen. Det du betaler ekstra for 2,7 V6 lønner seg ikke i mine øyne. Får du med 6trinns kassen også, så er dette bra. Den kassen er den råeste kassen jeg har vært borti vad gjelder skiftefølelse. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg