2bb1nordli Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Runder snart tusen jo Överladdaren... yodude Ser ut som om det kan ta litt tid å få danna en klubb her men... :shake Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Må nok intensivere markedsføringen noe. Tenkte å ta en prat med Hyundai Norge for å se muligheten av å lage en hjemmside sammen - så blir det å legge lapper på ruta til folk for å trekke dem inn. Forøvrig trenger Hyundai Norge noe førstehjelp på sine sider også; er vel de eneste i Europa som ikke benytter mulighetene som ligger der - dølle saker. violin Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Who knows - det er da solgt noen 1000 Hyundai i Norge etterhvert. Harru bil erru me; uansett alder. Tipper Scania klubben er gromme saker - serverer garantert grill i brød på alle treff. Eller BMW diesel klubben............rakle kakle :hammer Det ble solgt noen tusen aksjer i T5PC også. At mange kjøper noe, betyr ikke at det er lurt. Både med tanke på at det er mer stål i en felg på en Scania enn i 10 Hyundaier, og at grill i brød er godt tror jeg nok at jeg foretrekker Scania Drivers Club. Noen egen klubb for BMW'er med diesel finnes ikke....er dog medlem av BMWCCN, som forøvrig er Europas 3. største BMW-klubb. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Det ble solgt noen tusen aksjer i T5PC også. At mange kjøper noe, betyr ikke at det er lurt. Både med tanke på at det er mer stål i en felg på en Scania enn i 10 Hyundaier, og at grill i brød er godt tror jeg nok at jeg foretrekker Scania Drivers Club. Noen egen klubb for BMW'er med diesel finnes ikke....er dog medlem av BMWCCN, som forøvrig er Europas 3. største BMW-klubb. Jeg tror du tar feil med henblikk på det med vekt på Scania felgen - skal få det sjekket opp; og lover å gi deg tilbakemelding. Personlig har jeg aldri valgt bil utfra hvor tunge felger den har, men vi har alle våre preferanser - det ene er vel like greit som det andre ? :thumb Grill i brød er digg det - no offence intended. Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 :deng Jeg spiser ikke kjøtt.... :mat Men det er meg da.... Og det skal jo sies at det finns mye kule felger da!! :cocain: aneglsmili Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 I Europa heter bilen coupe ..usa Tiburon ..men i korea heter den Turbulence .. tuscani er det nyeste typen ..gen3 .. jeg har 2000 mod ...gen 2 ...den med 10lampers front .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 I Europa heter bilen coupe ..usa Tiburon ..men i korea heter den Turbulence .. tuscani er det nyeste typen ..gen3 .. jeg har 2000 mod ...gen 2 ...den med 10lampers front .. Tøft - velkommen til forumet. Store utgifter på lypærer på denne modellen ? kiddie Fint hvis du kunne poste et bilde også. Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hei, Er det noe nytt iforhold til Hyundai klubb? Jobber også med ideen, men så plutselig at det er noen andre som også gjør det.. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Prosjektet er blitt lagt litt på is den siste tiden, men du må gjerne plukke opp løse tråder og flette de sammen til noe større.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Da fortsetter jeg å jobbe videre med ideen og ser hva man kan få ut av den. Skal nok få til noe bra. yodude alle er velkommne til å komme med tips og forslag. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Da fortsetter jeg å jobbe videre med ideen og ser hva man kan få ut av den. Skal nok få til noe bra. yodude alle er velkommne til å komme med tips og forslag. Lykke til.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hyundai : Er det du som har den grønne coupe'n som EyeCandy har "pynta" på? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Det stemmer, har mye planer med den fremover, men pga kjøp ev leilighet har dette blitt lagt på is inntil videre, håper å komme igang igjen på nyåret. Med endel snacks som ingen andre har kiddie Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Er med jeg, men tviler på jeg vil kjøre over land og strand for et treff :) Da måtte det vært i sammenheng med Gatebil på Rudskogen eller noe slik ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 oversikt bilde over trunken min nå :) Sef ikke ferdig,men fikk lyd ihvertfall.. Skal inn mer, og delvis trekkes og lakkeres ;) (glassfiber osv) bygget for å passe sete ryggen, og for nok bredde pga porten er på siden. Fulgt kicker sine volum mål og port lengde på prikken, så spiller topp! Må bare få kjøpt mer dempe masse til bak luka :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg