enga97 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei - takk for støtte og tilbakemelding. Var faktisk ikke klar over at det eksisterte et Hyundai kunde magasin. Høres ut som et velvalgt sted for etterlysning av Coupe eiere over det ganske land. Er det noe man må ta kontakt med importør for få tilsendt ? Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei - takk for støtte og tilbakemelding. Var faktisk ikke klar over at det eksisterte et Hyundai kunde magasin. Høres ut som et velvalgt sted for etterlysning av Coupe eiere over det ganske land. Er det noe man må ta kontakt med importør for få tilsendt ? Hei. Bare send en mail inn fra hyundai.no siden med adressen din. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Takker & Bukker :wave Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hvorfor bare Coupe når en skal ha Hyundai-klubb? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dette høres jo bra ut! (Men kan ikke si jeg har sett snurten av det bladet du snakker om...) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dette høres jo bra ut! (Men kan ikke si jeg har sett snurten av det bladet du snakker om...) Hei. Det er ikke ofte det kommer ut. Men det sendes ut til alle hyundai-eiere som er registrert i HMN sitt kunderegister. Dvs. er du andre eier, bruktimport, etc og ikke sier ifra at du har en Hyundai, så er det ikke rart at du ikke ser "snurten" av det. Fryktelig rart det der, at ikke Hyundai klarer å "lukte" alle biler som bruktimporteres eller skifter eier :hammer mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hvorfor bare Coupe når en skal ha Hyundai-klubb? Godt poeng - hvis interessen er der ville det vært naturlig å inkludere alle modeller. Har nok vært litt for opptatt av å studere min egen navle.... Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hei. Det er ikke ofte det kommer ut. Men det sendes ut til alle hyundai-eiere som er registrert i HMN sitt kunderegister. Dvs. er du andre eier, bruktimport, etc og ikke sier ifra at du har en Hyundai, så er det ikke rart at du ikke ser "snurten" av det. Fryktelig rart det der, at ikke Hyundai klarer å "lukte" alle biler som bruktimporteres eller skifter eier :hammer mvh Jeg tror også forhandler må melde inn dette, eventuellt. Vi har hatt en Getz i to år nå som er kjøpt ny hos forhandler, men har så langt ikke fått noe blad fra Hyundai Norge. Sender dem en mail jeg og ser hva som skjer. happyhappy Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Godt poeng - hvis interessen er der ville det vært naturlig å inkludere alle modeller. Har nok vært litt for opptatt av å studere min egen navle.... Jeg blir ihvertfall med hvis det skulle bli en klubb... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 :respect Hvis vi ikke greier å fikse klubb med det første, så kan vi jo prøve på et lite treff en gang da... Noen som er med på noe sånt¿ Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg blir definitivt med på noe sånt. Da er vi tre :-) Sendte mail til Hyundai Norge vedr Hyundai Magasin, og fikk dette hyggelige svaret tilbake : Hei. Gratulerer med ny Hyundai. Håper dere blir fornøyd med bilen. Når det gjelder Hyundai Aktuelt er det kun kommet ut ett nummer i år. Det vil bli lagt i posten til deg i dag. Videre utgaver vil bli sendt deg fortløpende. Med vennlig hilsen Hyundai Motor Norway AS ----------------------------------------------------------------- Majken Aspaas, Hyundai Motor Norway AS Sekretær Tel.: +47 22 70 60 22, Fax.: +47 22 70 60 90 E-mail.: majken.aspaas@hyundai.no Internet.: http.http://www.hyundai.no ----------------------------------------------------------------------- Bladet har kommet som lovet, og jeg må si at kvaliteten på artikklene er meget bra til bransje blad å være. En eventuell klubb må ha som oppgave å "fôre" kundemagsinet med artikkler og bilder fra treff o.l. Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Det var da fin respons... Sende dem en mail jeg og da... :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hyundai-klubben blir nok en spennende klubb, bestående av 4 ungdommer med coupe, og rundt 50 pensjonister med Accent og Elantra... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hyundai-klubben blir nok en spennende klubb, bestående av 4 ungdommer med coupe, og rundt 50 pensjonister med Accent og Elantra... Who knows - det er da solgt noen 1000 Hyundai i Norge etterhvert. Harru bil erru me; uansett alder. Tipper Scania klubben er gromme saker - serverer garantert grill i brød på alle treff. Eller BMW diesel klubben............rakle kakle :hammer Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Scania-klubben.... :hammer Good one!! :D Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg