Gå til innhold

fjerne dørhåndtak???

Ranger emnet

234 16v

Anbefalte innlegg

heheehehehehehe! kritisert itj innlegge ditt! sa bare at du mått sjå ka hanj skreiv før du svart! får d sto at hanj hadd sett mange amerikanske bila me gjensveisa dørhåndtak! å dæm må jo å inn t eu-kontroll! men shønne itj koffår du ska heng dæ opp i derre me dumpen! denj har jo itj nå me dørhåndtak å gjør! så no e du bare barnsli! ferdi me denj saken!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

d virke jo itj som at du e helt våken helelr da! men norge har eu godkjenning fordi d ligg i europa! å viss du itj har fått d me dæ så e d forhandlinga om å få me norge i eu! å d me dumpen hadd foresten nå me at så leng æ itj har ic så vart itj d nåkk luft å press ut så d vart nå lyd! sånn e d me denj saken! mr du som e ekspert på alt! å husk at du e itj perfekt du heller så du må la vær å kritiser andre!

dust.. jeg hadde dump og ingen intercooler.. 0.3 bars ladetrykk og var mer enn nok lyd i min dump :p :hammer skrudde opp til 0.7bar og da bråka d no jævlig. selv om jeg ikke hadde sånn fjortiss RFL dump.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nåkk d! men d gi jo itj folk grunn t å begynn å kritiser andre fordi! å husk at over 60% av norges befolkning har lese å skrivevansker! da får en heller bare prøv å tyde ka som står! liker d enj å kritiser! som sakt alle e itj perfekt!

en med lese og skrivevansker har store nok problemer med å lese som det er om han/hun ikke skal måtte lese det jævla kråkespråket ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stod "har sett mange amrikanere som har fjerna alt". Er dette en bil eller en person??? En bil fjerner ikke dørhåntak, så det må isåfall være en person, noe jeg leste som amerikanere, altså amerikanske personer, så det er du som burde lære å lese, men jeg skjønner nå at han tenkte på amerikanske biler.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fult lovlig med shava dører. har det på alle dørene på bilen min

og godkjent hos bt. eneste kravet er at det er mulig og åpne dørene

inneinfra.

this is a fact.

eod! :)

Hmm... Kjekt og vite!

Ellers: Jævlig irriterende og bla gjennom flere sider med off-topic før noen kommer med vettuge svar!! Skjerp dere :fire:

Og det med dialektskriving er bare tull, skriv så alle kan forstå det!

VOLVO

Lenke til kommentar
Del på andre sider