henningl Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by Era Åssen gikk den DB målinga da i helga både VAG og Japsetreff? På japsetreffet var de snill og målte ikke.. de likte oss så godt ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by Kjetil Sikker på at det ikke er bare justeringa som er strammet til for mye til da ? Tenker på justeringa til selve tannstanga, på min gamle 240 var justeringa et stempel som satt bak et deksel med 2 skruer, tannklaringen på stanga endres med å fjærne eller legge på shims mellom stempelet og lokket over. Been there done that... Har alerede justert servo virkning begge veier og justert det trykket du snakker om. Prøvde først slakkere også strammere og den funker faktisk bedre med starmmere men ikke bra nok. Ser ut som baksiden av stanga er sliten og at den dermed gir forskjellig motstand eller at den rett og slett er skeiv. Jeg vet ikke hva den kommer fra eller har vært med på. Men Magnus her på forumet har trolig skaffa en annen til en hyggelig penge skal avgårde og se på den i dag eller i morra. Så da håper jeg jeg kommer MED bil. Takk for tispet. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 De målte meg! Fikk 88.9dB, men det var på 2500rpm.. ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by Efini De målte meg! Fikk 88.9dB, men det var på 2500rpm.. ;) hahahahahah din jævla bølle ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Har en visstnok helt strøken tannstang liggende, intressert? mob 91865625 Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg