Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet


s90r

Anbefalte innlegg

bj0nn:

 

Blir nok mest performance i denne vonga, men at det skal gå jævelig!.. det skal under-strekes ;)

 

-

 

Kjøpte ny side-dør til 242:n idag, fabrikk ny såklart :cool:..

Så skal jeg på jern-lagret i byen imorgen og kjøpe noe jern til å lage de nye motorfestene..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får man kjøpt nye 242 dører på volvo enda? pris?

 

bj0nn:

 

Blir nok mest performance i denne vonga, men at det skal gå jævelig!.. det skal under-strekes ;)

 

-

 

Kjøpte ny side-dør til 242:n idag, fabrikk ny såklart :cool:..

Så skal jeg på jern-lagret i byen imorgen og kjøpe noe jern til å lage de nye motorfestene..

 

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven, se her ja... nå har jeg jaggu sitti å lest leenge! Blir bra detta E-K! Keep it up! Ikke gi deg! Et par felger og sånt må man regne med. Jeg har og punga ut, så sånt må man leve med :P

 

Film fra THolandli der han legger 3 giret på tørra med sin originale 740TIC med litt oppjustert ladetrykk, ikke værst, kom masse røyk der :D nice

 

Har lyst på billig-morro-prosjekt jeg. en eller annen volvo til rett i overkant av 10 laken med 180->210hk i motor. gasser eller turbo eller 6'er spiller ingen rolle :) prøveskilter en gang i kvartalet eller noe, så man virkelig kan få herja fra seg. hadde vært skikkelig morro :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal og orginal du BurnProof.......

 

Var jo ikke gjort mye der da... småporting av topp og oppjustert ladetrykk :P

 

Er sikker på at man klarer å dra av på tørra med en original en og jeg! -bare å truge den litt så ordner det seg! :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neich da... Var ikke gjort så mye.

-Letta svinghjul

-Porta topp

-3" fra turbon

-Chip uten turtallsperre :-)

-0.95-1 bar

-KN filter

 

Men det er jo typisk Volvo å spinne på et hjul for det meste.

Om ingen har noe imot det kan jeg jo legge opp bilde fra da jeg spant 2x250 meter striper med 77" Mazda 929 istedet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg inn her med et par bilder av motorprosjektet til konebilen min...

Reseptet er pr idag (blir bare værre og værre) slik:

 

-"R" blokk fra sten parner med underspyling borret til 96,3mm

-Penta veiv, 86mm slag, balansert på 1/1000 gram:D

-H-profil råder fra sten parner

-Venolia smidde stempler

-Sten parner steg 4 topp, senere modifisert av suntech motorsport

-46/42 ventiler i rustfritt

-Sten parner TU117 kamaksel

-Rustfritt grenrør

-Garret GT3082R turbo, .82 eksoshus og .70 kompressordel

-HKS 50mm wastegate

-Haltech E6X innsprut med directfire tenning

-MSD 1000cc dyser

 

Ting som er under veis:

-Nytt innsug med innvendige trakter og 80mm spjeld

-Aluminium svinghjul, hot metal spraya på sliteflaten

-185mm 3skivers Wilwood clutch

-2stk JBR 25mm dumpventiler

 

 

Når jeg får mere penger :yak: blir det:

-Ny bunnpanne med skvalpeplater "gruppe A"

-Fluid Controls bensinpumpe, filter og regulator

-Billet veiv:D

 

 

 

Foreløpige bilder:

IMG_0138.jpg

 

IMG_0146.jpg

 

Disse bildene er med en liten pyseturbo...en T3/T4 sak...får ta fler bilder når den nye er på plass:)

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg inn her med et par bilder av motorprosjektet til konebilen min...

Reseptet er pr idag (blir bare værre og værre) slik:

 

-"R" blokk fra sten parner med underspyling borret til 96,3mm

-Penta veiv, 86mm slag, balansert på 1/1000 gram:D

-H-profil råder fra sten parner

-Venolia smidde stempler

-Sten parner steg 4 topp, senere modifisert av suntech motorsport

-46/42 ventiler i rustfritt

-Sten parner TU117 kamaksel

-Rustfritt grenrør

-Garret GT3082R turbo, .82 eksoshus og .70 kompressordel

-HKS 50mm wastegate

-Haltech E6X innsprut med directfire tenning

-MSD 1000cc dyser

 

Ting som er under veis:

-Nytt innsug med innvendige trakter og 80mm spjeld

-Aluminium svinghjul, hot metal spraya på sliteflaten

-185mm 3skivers Wilwood clutch

-2stk JBR 25mm dumpventiler

 

 

Når jeg får mere penger :yak: blir det:

-Ny bunnpanne med skvalpeplater "gruppe A"

-Fluid Controls bensinpumpe, filter og regulator

-Billet veiv:D

 

 

 

Foreløpige bilder:

IMG_0138.jpg

 

IMG_0146.jpg

 

Disse bildene er med en liten pyseturbo...en T3/T4 sak...får ta fler bilder når den nye er på plass:)

hva skal man med pronofilmer når man har slike bilder? cheers så gromt ut det der ja!

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo:

Ikke den fargen som er på bilen nå nei, lurte en stund på sort mellom matt.. Men blir nok en Volvo Orginalfarge med litt lakk krydder..

18" felgene blir lakkert dem også.. i en mørkere farge.. skal bestille karbon panser til den faktisk.. hehe.. sparer noen kg der...

 

nissan s13:

Skal nok få mekket det til deg ;)

 

BurnPr00f:

hehe.. felger er forbruks-vare ;) men men.. surt er det i alle fall..

lurer på om det blir 19" superstar felger på 242`n til sommeren.. cheers

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke gjort mye der da... småporting av topp og oppjustert ladetrykk :P

 

Er sikker på at man klarer å dra av på tørra med en original en og jeg! -bare å truge den litt så ordner det seg! :D

 

blårøyk med en orginal 240 er da ingen problem i heletatt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg inn her med et par bilder av motorprosjektet til konebilen min...

Reseptet er pr idag (blir bare værre og værre) slik:

 

-"R" blokk fra sten parner med underspyling borret til 96,3mm

-Penta veiv, 86mm slag, balansert på 1/1000 gram:D

-H-profil råder fra sten parner

-Venolia smidde stempler

-Sten parner steg 4 topp, senere modifisert av suntech motorsport

-46/42 ventiler i rustfritt

-Sten parner TU117 kamaksel

-Rustfritt grenrør

-Garret GT3082R turbo, .82 eksoshus og .70 kompressordel

-HKS 50mm wastegate

-Haltech E6X innsprut med directfire tenning

-MSD 1000cc dyser

 

Ting som er under veis:

-Nytt innsug med innvendige trakter og 80mm spjeld

-Aluminium svinghjul, hot metal spraya på sliteflaten

-185mm 3skivers Wilwood clutch

-2stk JBR 25mm dumpventiler

 

 

Når jeg får mere penger :yak: blir det:

-Ny bunnpanne med skvalpeplater "gruppe A"

-Fluid Controls bensinpumpe, filter og regulator

-Billet veiv:D

 

 

 

Foreløpige bilder:

IMG_0138.jpg

 

IMG_0146.jpg

 

Disse bildene er med en liten pyseturbo...en T3/T4 sak...får ta fler bilder når den nye er på plass:)

 

Jævli porno! Detta blir bra! Bare fortsett med det og ikke gi opp :) Ser værtfall helt p0rr ut det grenrøret og masse annet. Blå silikonslanger og kamdrev hjelper på effekten :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår