Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet

s90r

Anbefalte innlegg

• Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må flytte over "spakstellet" og muligens flensen på utgående aksling. Ellers er det vell bare plug-and-play.

flensen? mye styr det da? skal kjøpe ei girkasse der jeg får med pedalsett,girkasse,mellomaksling og svinghjul.. skal bygge om fra automat skjønner du

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syntes 5syl har en rå lyd som bare v10 slår.jeg hadde valgt 5syl istede for 6.men sikkert mange som ville valgt 6syl og.

er vel nesten bare audi og volvo som bruker 5syl????????,maaaaaange som bruker 6.

Helt enig..! 5er lyd er rått..!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 er med turbo gir den grommeste lyden. Synes jeg! Pluss at når man trimmer, så er hver kubikk hjertelig velkommen. Mere HK og NM happyhappy

6 syl lyden til volvo er ikke det råeste,den kan samenlignes med mosart symfonier av all musikk.supra derimot,den har lyd som en 6èr skal ha.

Men husker da jeg hadde en del filmer av den sølvgråe be-4-you volvoen. det var lixom sån `møøøøøø` psjjjjt` ( psjjjjt=poppoff)

jeg er veldig glad i høye turtall å gromme lyder. det finnes jo ingen behov får å plage den 6èrn,drar jo like godt uansett.Så den har betraktlig mer NM.

Men 5syl er litt mer hissig å gir mer lyd,det beste for meg som liker lyd å turtall er vel 4syl.men er litt mer stil over 5syl....Men maaaaaaaasse posetivt med den motoren du mener,selve looket på motoren er konge.

(mine meninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider