Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet

s90r

Anbefalte innlegg

• Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha. da har du ikke hørt 6'ern til s90r.. <3 <3 <3 porr lyd det... skal rappe motoren hans i vinter ;) (uten at han veit det da såklart)

Den er sikkert gromm den,men den har sikkert ikke like mye gamp/NM som be4you volvoen.å den var det ikke noe serlig lyd man kan juble av,samme med den svarte twin turboen.Lyden i disse motorene lever ikke opp til råskapen.

Nå har ikke jeg sitti inni å kjent hvordan det rister å bøler,så skal ikke utale meg for mye om 6èrn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også en annen ting.Jeg begynner snart med et prosjekt,må bare finne et sted å ha bilen,men er på god vei.Men jeg har enda ikke kjøpt bil,å det MÅ være en 242,ellers får jeg ikke sove well

Men en ting jeg stusser litt på og som jeg har spurt om før men ikke fått noe konkret svar på.Tingen her er at jeg ikke liker de gammle lyktene (runde lykene foran)Å annskaffe en 242 med det nye type oppsette av lyter foran og bak er ikke det letteste.Så kom noen Volvo 242 orginalt med denne type fronten.vist ikke,må hele fronten sveises om??????????? eller er det bare å bytte lyker+grill??????.

Det samma med denne rompa,bare å bytte lykter eller er det masse sveise jobb å mod?

Må spørre.er det masse sveisejobb får jeg eller leite etter en 242 som er ferdig modda og som har dem nye lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s90r:

Elsker lyden av rekke 6:r turbo.. men lyden av rekke 4:r 16V er ikke stygg den heller.. må bare bygge riktig grenrør, eksos a., plenum kammer osv. :crazysant

Tror åres gatebil blir noe av det villeste.. kommer masse rå'e volvo:r i alle fall..

Hvem skal være med på Nm i breisladd? well

Mvh:

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo:

Drite deg ut? Det er jo jeg som kommer å drite meg ut ;)

Demonterer fronten på S90'n å sveiser å lakkerer ting tang..

Driver også med diskutering/bestilling av 3-delte felger med møe kant.. må bredde litt mere hjulbuer.. yodude

Mvh:

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider