Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet

s90r

Anbefalte innlegg

Jeg har åpent filter på min T5 motor og har derfor lagt veivhusvent slangen inn på innsugsluftslangen til turboen.(etter LMM) Her kommer det jo en del damp fukt og dritt.... Vil dette være skadelig for turboen?. motoren er chippet og ladetrykket skal økes når veiene blir tørre (lader bare 0,3-0,4 nå)...Bør jeg modifisere sånn at jeg har grovere utluftning evt catchtank ? Noen som har sysnpunkter eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mambo:

Haha, tror nok jeg ikke er helt enig med deg der du.. hehe..

Altså, siden du er så brå-kjekk.. kan ikke du legge opp bilde av din da? ;)

Mvh:

E-K Racing

hehe. skulle bare mobbe daniel litt da.

bilen min er jo bare å :ex_machin fytti rakkern. satt på coilovers her om dagen. bilen blei jo bare 5cm høyere jo! :(

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei laveste er vel å overdrive litt ;) er vel fortsatt 100mm å skru ned kan jeg tenke meg ;)

nå venter jeg egentlig bare på at s90r skal bli ferdig med å tilpasse motoren ;) sånn at vi kan få skuffa unna alt unødvendig drit på verkstedet, og jeg kan få bukken ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo_740pick-up.jpg

Her er eit bilde av noko av det verste eg har sett.

Tenkte eg skulle dele med dere den mest skremmande opplevelsen eg har opplevd i ein Volvo:

Kjaure nokre venner i ein Volvo 740 TIC, Så på ei langstrekke blåste takluka av bilen. :drive2

Og ja takluka var ikkje open. Fekk taklyset i haude, og for ein lyd. Såg berre rett opp på stjernene. ;o)

Fart: Ukjent. Mangla spedo.

Teipa det igjen og kjaure vidare. Glad ingen kom bak og fekk den rett i ruta. (ev. ein BMW kunna ha løgge der bake, om den hadde klart og holdt følge da chicken )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...