Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet

s90r

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir ikke akkurat gjort noe mer når man roter seg borti kvinnfolk. hehe

Hehe, nei rart det der :p De pleier å ha en sånn innvirkning på oss :p

Går og leter etter FT-motor jeg :o sånn at jeg får bilen min på veien igjen. Skulle stå avskilta i ett år mens jeg var i forsen, og så blir jeg faen meg sendt hjem igjen :(

Forresten; Noen som vet om man kan finne ut om en dynamo funker skikkelig uten å måtte montere den?

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg ribbet 940! og rydda/stabla hjula mine..har bare 30(rundt tall og greier) hvor 4x 17"MAS, 4xeiker(1.burnehjul), 4xstål(2.burnehjul) pluss masse 17"dekk.. kansje ikke store talla for dere som åker bane, men for meg som ikke driver i det yrket ble jeg godt fornøyd og måtta ta meg en ekstra tobakk når jeg var ferdig;)

*nå når jeg er så i siget med ufattelig uinterresang OT slenger jeg likså godt opp et bilde av en av dekkavdelingene! haha

dekk.jpg

tom.jpg

slik så forresten 940'n ut før jeg begynnte i dag, nå er den helt tom, KUN varmeapparatet igjen, som sikkert ryker i morgen..

*ikke noen av dere som tilfeldigvis har satt 940dash i 740? med 940klimastyringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei rart det der :p De pleier å ha en sånn innvirkning på oss :p

Går og leter etter FT-motor jeg :o sånn at jeg får bilen min på veien igjen. Skulle stå avskilta i ett år mens jeg var i forsen, og så blir jeg faen meg sendt hjem igjen :(

Forresten; Noen som vet om man kan finne ut om en dynamo funker skikkelig uten å måtte montere den?

Jeg er også på jakt etter en FT/FK motor. Trenger en helt komplett en til 244 prosjektet. Så om noen vet av så skrik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker ikke lete meg rundt her for å prøve å finne svar.

jeg har nettopp fått meg en god gammal 240 av onkel. og hadde planer om å putte inn et annlegg da. men lurte på hvor man kan få tak i det plast dekselet som gjør at vanlige cd spillere kan sitte øverts i dashbordet. (sikkert ikke sånn det skrives men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker ikke lete meg rundt her for å prøve å finne svar.

jeg har nettopp fått meg en god gammal 240 av onkel. og hadde planer om å putte inn et annlegg da. men lurte på hvor man kan få tak i det plast dekselet som gjør at vanlige cd spillere kan sitte øverts i dashbordet. (sikkert ikke sånn det skrives men...)

Skrotnisse her på forumet hadde en slik til salgs!

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider