Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet

s90r

Anbefalte innlegg

Da blir ikke noe mere film fra meg på noen dager :(

Dro av 5 muttere på torsdag, så 1stk skrudd 19" felg ble ødelagt.. (felgen knakk seg under bilen)

også på fredag knakk to hjulbolter rett av.. sier en ting.. spacere forran er noe forbanna tull!!

skal montere orginale bolter også hive på 18"`ne og komme med en stor for-rykende film.. :D

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dro av 5 muttere på torsdag, så 1stk skrudd 19" felg ble ødelagt.. (felgen knakk seg under bilen)

også på fredag knakk to hjulbolter rett av.. sier en ting.. spacere forran er noe forbanna tull!!

skal montere orginale bolter også hive på 18"`ne og komme med en stor for-rykende film.. :D

Mvh

E-K Racing

kjipern!skrudde felger er jo ikke akkurat det billigste.har du bilde av hendelsen?

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`:

Har desverre ikke det.. men kan ta bilde av felgen.. hehe.. syke og dyre greier..

Skal levere 242`n til lakkering av motor rommet nå.. så jeg får montert T5 motoren og få den klar til bruk til viteren..

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`:

Har desverre ikke det.. men kan ta bilde av felgen.. hehe.. syke og dyre greier..

Skal levere 242`n til lakkering av motor rommet nå.. så jeg får montert T5 motoren og få den klar til bruk til viteren..

Mvh

E-K Racing

blir bra vinterbil det ja :) hehe.. *har lyst på*

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`:

Tror ikke den blir så halvgæren :D 450hk på vinteren holder det..

har bestil bensin pumper fra usa også blir det Autronic sprut..

Må ha 17" felger pga. bremser, så lurte jeg på om noen vet om noen råe 17" felger?

Lurte litt på Compomotive, men er litt usikker enda..

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`:

Tror ikke den blir så halvgæren :D 450hk på vinteren holder det..

har bestil bensin pumper fra usa også blir det Autronic sprut..

Må ha 17" felger pga. bremser, så lurte jeg på om noen vet om noen råe 17" felger?

Lurte litt på Compomotive, men er litt usikker enda..

Mvh

E-K Racing

hehe...lurer på om du klarer og få hjulspinn da eller? ahahahhaha er jo mye 17" felger å velge mellom.comp er jo tøft da!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`:

hehe.. må vell bunnruse den og sleppe klutchen om jeg skal greie og spinne med den ;)

er ikke lett og finne fine 17" synes nå jeg da.. skal i alle fall være 8,5 breie.. funker vell med 8 å..

Nevn noen 17" felger da?

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn`:

hehe.. må vell bunnruse den og sleppe klutchen om jeg skal greie og spinne med den ;)

er ikke lett og finne fine 17" synes nå jeg da.. skal i alle fall være 8,5 breie.. funker vell med 8 å..

Nevn noen 17" felger da?

Mvh

E-K Racing

vet ikke om noen av dissa passer volvo.er et par fine der hvertfall :)

http://www.bridgestone.no/default.asp?V_DOC_ID=48

forresten noen som vet om det går å få disse på volvo?

http://www.gundersenmotorsport.com/sparco%20felger.htm

var litt tøffe hvertfall

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor i gruppe T5 som godkjennes etter 1. juli 2005 skal ha reversgir som tilfredsstiller kravene i direktiv 75/443/EØF som senest endret ved direktiv 97/39/EF.

Ved godkjenning skal det fremlegges bevitnelse fra fabrikant eller kompetent uavhengig laboratorium som viser at traktor i gruppe T5 tilfredsstiller ovennevnte krav. Dette gjelder ikke når traktor i gruppe T5 er ledsaget av et gyldig samsvarssertifikat i henhold til direktiv 2003/37/EF. Alternativt kan traktor i gruppe T5 eller deler eller tekniske enheter være godkjent og merket i henhold til ovennevnte krav.

Satt å leste litt i kjøretøyforskriften, så kom jeg over dette. Her står det jo skriftlig att Volvo personbiler er traktorer. Noen hvertfall. hehe :ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

E-K Racing

Kjøp spacere som du skrur på... Tror de selger det på Pedersen Racing... (eller hva faen han het...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s90r:

hehe.. det finnes ikke i 20mm :rolleyes:

Har kjøpt nye smidde orginal bolter idag, de kostet fader meg 120kr pr.stk!..

Nå blir det bare handling til 242 bygget fremmover, skal bytte alt som er av deler på den bilen så må prioritere litt fremmover..

Helt nye sorte lister og stersj er på vei.. kosta 6000,- for alle :popcorn

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider