Capiciti Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er det mulig å få trekt inn en 20mm2 kabel inn i motorrommet fra førersiden? har null peilig på dette, og jeg finner ingen plass å gå med kabelen..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn O Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 når jeg trakk min strømkabel i min primera, så borte jeg et hull i torpedoveggen, og satt en gummiforing i hullet. fant ingen plass til å trekke den ijennom. tror det går ann å trekke den ijennom på passasjersiden en eller annen plass. har ikke sett etter. Siter nissan primera p11 1.6 i 16v senket 35-40mm. lippe forran. sideskjørt. lyktespoiler. 7x17 alu med 205/40-17 dekk. Stereo: kicker 6.5" frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 takker for svar hmm.. spørs vel om jeg blir nødt til det og da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Du må aldri finne på å bore i torpedoveggen!!! Det er ikke lov!!! Kan slite bra med satans biltilsyn Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 trekk strømkabel gjennom på passasjersiden, er hull og foring der som passer bra til dette..jeg har trekt 21 mm2 strømkabel der, jeg har jo en P10, men er ganske sikker på att jeg har lest her inne att P11 folket har trekt stømkabelen sin der også.. skal du ha strømkabelen til bagasjerommet kan du fjerne "listene" helt bakover til baksete, under de er det kanaler for å trekke kabler i, det er der de andre kablene i bilen går, kan være trangt, men kjekt å ha strømkabelen der likvel, synes jeg da.. Er jo bare et forslag selvfølgelig, er nokk mange her inne som kan mye mer og har andre og bedre forslag.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 er plenty med store huller på passasjersiden!!! med tette gummiforunger! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 ja, får prøve på passasjersiden da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har en 2000modell og eg gikk inni skjermen med kabelen og inn sammen med ledingene som går ut i døra. eneste hullet eg trengte å lage var ett snitt i plasten rundt ledningen som går ut til døra.... (måtte løse litt på skruene til skermen for å få trekt den skikkelig.) Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Eg trakk ein 35mm² inn på passasjersida, la den under dashbordet til eg kom til døra, fjerna listene bortover og la den i kanalen som er der heilt til bagasjerommet. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Fikk det til ista! :) gikk inn i motorrommet fra undersiden av haskerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du må aldri finne på å bore i torpedoveggen!!! Det er ikke lov!!! Kan slite bra med satans biltilsyn torpedoveggen... hvor nøyaktig er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg