kisen Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hei jeg såm mange andre kjøper nye felga t biln, men med di nye felgan vises di stygge tannhjulan.. slikt. hva kan jeg kjøpe fårr å dekkt dem til eller nå sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 bygg om te skiva:P Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 å prisen på det ligger på? hvor får jeg tak i det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 få tak i bremsene til en 323 GT 89-94 modell, de passer rett på, og er GTX bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 takk får svar:) skal prøve å få tak i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg