Gå til innhold

Bmw'n Til Flakk

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det går to historier om bilen i selbu:

1: motor og girkasse er solgt

2: bilen er trimmet mere og er klar til henting

hva som er sant vet bare B. Flakk eller VS motor.

1: Dette stemmer.

2: Vet ikke

Denne bilen gav vel på det meste 738 hk på hjula, men hver gang vi var på bremsing var det noe som ikke var helt i orden. Den første gangen var det vel kjølesystem som ikke var ok, samt at clutchen ikke holdt, neste gang var det vel bensintilførsel som ikke var tilstrekkelig pga dårlig regulator, og den siste gangen var turboen dårlig.

738 hk på hjula er over 800 i motor, og den hadde over 900 nm på hjula også.

Alle målinger utført på Bjørnstad bils Dynapack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi lar dette ligge jeg, uten noen form for bevis så vil dette ødelegge mer for Flakk enn det vil underholde bilforum brukere.

Er tross alt et ofentlig forum dette..

Mvh

Ola

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det folk sier stemmer er vel dette en av de råeste BMW*ne motormessig.. men utseendet? herregud.. mannen har ødelagt en klassiker.. er greit at folk har hver sin smak og slikt.. men.. jeg blir lei meg når jeg ser den.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...