Gå til innhold

Når bilen låses opp går alle vinduene ned

Ranger emnet


Gromit

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

hei jeg har en lik passat med samme problem, enten er det tenningslåsen eller er det fukt i ledningsnettet som ligger i gulvet, vi har garanti på vår bil og der ska dem skifte ledningsnettet inn til styrings enhetene til vinduene,

mine ruter går også ned når jeg låser bila, det er en fabrikk feil så hør om du får det på garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Men for de av dere som får vinduene åpnet når dere låser opp bilen med nøkkelen, så er det meningen.. Er en comfort-funksjon.. Når du holder nøkkelen i 'lås opp' posisjoni 2-3 sek, så går de automatisk ned.. Samme gjelder med takluka.. Så er ikke noe galt, men høres ut som noen har en bil som lever sitt eget liv også ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det viste seg å være flere utslitte microswitcher i låsekassa på førersiden fremme.

 

Et par timer, en loddebolt og en gammel Atari spillkonsoll med noen færre brytere inni seg, så funka bilen som før igjen m'm

 

Hvordan tar du ut de? Sliter litt med at elvinduene går amok på golfen..

 

Og det er ikke akkurat en komfortfunksjon, siden de nekter å gå opp igjen når jeg kjører.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for de av dere som får vinduene åpnet når dere låser opp bilen med nøkkelen, så er det meningen.. Er en comfort-funksjon.. Når du holder nøkkelen i 'lås opp' posisjoni 2-3 sek, så går de automatisk ned.. Samme gjelder med takluka.. Så er ikke noe galt, men høres ut som noen har en bil som lever sitt eget liv også ;)

 

det er de som låser med fjernkontroll dette gjelder, vår levde sitt eget liv da vi låste bilen gikk vinduene ned og alarmen gikk pga vibrasjoner i bilen inni.

vi fikk skifta hele lednings nettet til ca 25000 og nå er alt bra. kjekt med garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

denne funksjonen tilhører noe som kalles comfort-pakka til vag. hadde det samme på min 94golf gti. holder du nøkkelen mot stopppunktet går rutene ned, og holder du litt lenger går takluka opp... kan også lukkes på samme måte, og hvis tilkoblet alarmen fungerer det også på fjernkontrollen. måtte da kjøpe en ekstramodul til defa alarmen.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår