farlig Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hei! Jeg har veldig lyst på AC i 940en min, som nå har et vanlig varmeapparat. Er det noen som har prøvd å bygge om til ac? Er det veldig problematisk? Noe spesielt jeg trenger å tenke på? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har hørt at å bygge om til AC er en kjempejobb som ingen bil begi seg ut på, uten at jeg vet no mer om det... :hvaskjera Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ok. Takk for svar! Noen flere som vet noe mer om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ok. Takk for svar!Noen flere som vet noe mer om dette? Kjempejobb? Neida, såfremt du har alle delene du trenger! Du må ha ut dashbordet, noe som kan høres mye ut, men er egentlig veldig kjapt og enkelt. Du må bytte varmeapparatet, og føre ut røra. Så er det bare å montere sammen AC anlegget du har hentet fra en delebil, trykkteste det og fylle det med gass. Det enkleste er å hente et komplett anlegg fra en delebil. Pass på at du får et anlegg som er til den nye typen gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det og montere AC er ikke så ille, skal man derimot ha klimaanlegg (som da er temperaturbasert) er det et helvette pga alle sensorene som skal monteres rundt omkring. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg