Einar Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mener at dashbordet ikke ble forandret mellom 89 og 95.Kom en forandring imellom 92 og 93, men det var heller ytre deler på bilen, så jeg vil tro at instrumentpanelet skal kunne passe. Blomdalen skulle ha 800,- for turteller til Rekorden min, så jeg tipper du har fått en pris rundt der, muligens noe lavere vil jeg tro. Har Orginal Turteller til E2 2.0S liggende jeg, sprekt glass, lakkert hus i Subaru Bermudablå metallic(955 91/92 modell), det har stått i en 84 berlina. Fint og stilig lakkert. alt funka sist, er med voltmeter, oljetrykksmåler også, uten vakuummeter. Gies bort til noen som kommer til å bruke det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har bestilt av en kar oppi Bergen. Takk for hjelpen folkens :thumb Har også bestilt nye hvite instrumenskiver på autoshineshop.no. De skal det vistnok bli blått lys i... noen som har dette eller? (bilder...) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fikk i dag mitt nye speedometer med turteller... jeg har som sagt bestilt hvite instrumentskiver til speedometeret. For å ta på disse skivene må jeg få av "viserene"/eller nålene til speedometer, turteller, bensinmåler og temperaturmåler... hvordan gjør jeg dette og hvordan får jeg av den svarte pinnen som nålene hviler på? Bare til å dra av pinne og nåler? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jadda, då har eg fått alt på plass der det ska... Mitt gamle speedometer... Vekk med det... Det nye speedometeret med de hvite instrumenskivene som kom i dag Etter litt stress med deksler og speedometerwaier så va det på plass.. :thumb Åsså bilen min bakfra... (ønsketenkning :rolleyes: ) Takk for hjelpen folkens :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kan eg spørr koss i helsikken du fekk av speedowiren?? min sitte BOM fast.... Koss va di instrument skivene då?? kom d blått lys av di elle?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kan eg spørr koss i helsikken du fekk av speedowiren?? min sitte BOM fast.... Koss va di instrument skivene då?? kom d blått lys av di elle?? Ja d ska eg sei deg :op min satt ikke så utrolig godt, så første gang jeg skrudde den løs, klarte jeg det for hånd. Andre gang gikk d ikke for hånd, så da brukte jeg ei nebbtang... du kan jo prøve med det, eller kanskje ei rørpressetang eller hva d nå heter :) de instrumenskivene jeg kjøpte er det ett blått gjennomsiktig lag på baksida som gjør at lyset blir blått. (så d trengs ikke nye blå pærer for å få blått lys...) Som du ser på de gamle skivene så er det svarte "flekker" på baksida som gjør at lyset blir godt fordelt når det lyser gjennom. Disse flekkene har de ikke klart å gjenskape på de nye skivene, så der blir lyset litt ujevnt fordelt (er vel litt sterkere lys enn d du får inntrykk av på dette bildet da men...) men er du flink med elektronikk eller hva jeg skal kalle det, så kan du jo lage til noen ekstra pærer inni instrumentpanelet :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Blei veldig fint med de nye hvite instrumenskivene du har satt på! Grattis! Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Smude greier, sånn har jeg også lyst på til Vectraen min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Blei veldig fint med de nye hvite instrumenskivene du har satt på! Grattis! Takker! :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg