Gå til innhold

Røde visere i speedometeret

Ranger emnet

Andreas!

Anbefalte innlegg

Ja okej.. Ja d er jo en mulighet å lakke dem.. syns dem ser litt tøffere ut i røde.. Er det mye jobb å ta fra hverandre dashbordet eller.. speedometert å sånn.. ?

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okej.. Ja d er jo en mulighet å lakke dem.. syns dem ser litt tøffere ut i røde.. Er det mye jobb å ta fra hverandre dashbordet eller.. speedometert å sånn.. ?

Det er 2 skruer øverst du skrur ut...Så løfter du frem instrumentet, stikker hånda inn bak og napper av 3 stk ledninger. Disse kan være litt stress å få av, siden det er sånn "lås" på kontaktene. Men men, får du de av , er det bare å dra det ut (gjennom rattet som regel) Du behøver ikke ta av rattet! (med mindre du har et LITE ratt)

Ligger link her: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=40

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bildet dessverre, jeg brukte noe sånn rød hobby lakk, husker ikke navnet.

tror nok du kan bruke hva som helst bare det er rødt.

skal prøve å få tatt et bildet og få lagt det ut jeg en av de nærmeste dagene.

Sånn pensel sak? Eller sprayet du?

Tenkte jeg skulle pelle ut mitt snart og sette inn titanringer + rød lakkerte visere.

Er det forresten noen som vet om E30 M3 instrumentpanelet passer i vanlig E30 3 serie? Jeg vet det går til 260 på M3'n, mens på min går den ikke mer enn til 240.

Vil dette passe da mon tro?

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn pensel sak? Eller sprayet du?

Tenkte jeg skulle pelle ut mitt snart og sette inn titanringer + rød lakkerte visere.

Er det forresten noen som vet om E30 M3 instrumentpanelet passer i vanlig E30 3 serie? Jeg vet det går til 260 på M3'n, mens på min går den ikke mer enn til 240.

Vil dette passe da mon tro?

318'en skal ha BRA hjemlengsel, medvind etc. før den kommer opp i 260, så tror det holder med det originale instrumentpanelet? :hammer

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318'en skal ha BRA hjemlengsel, medvind etc. før den kommer opp i 260, så tror det holder med det originale instrumentpanelet? :hammer

Dette var ment rent hypotetisk.

///M instrumentering er mye råere!

Jeg vet at selve instrumenthuset vil passe, men vil speedometeret vise det samme? Eller må det kalibreres på nytt? DET er hva jeg lurer på.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider