Andreas! Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Noen som veit hvor jeg kan få tak i det ? sånn som det er på M3 ;D Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 lakk. har aldri hørt om noen som har kjøpt slike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 evt kjøpe det fra koed i danmark, de kan skaffe det, de sitter jo i M3 EVO, evt hente det fra ett vrak, eller lakke dem røte selv Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har selv hørt med BMW om dette, det fåes IKKE kjøpt i løse deler! Jeg har selv kjøpt rød lakk, så vi får se :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ja okej.. Ja d er jo en mulighet å lakke dem.. syns dem ser litt tøffere ut i røde.. Er det mye jobb å ta fra hverandre dashbordet eller.. speedometert å sånn.. ? Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 vet ikke hvordan det er på E36, men på E30 er det veldig lett ihvertfall Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ja okej.. Ja d er jo en mulighet å lakke dem.. syns dem ser litt tøffere ut i røde.. Er det mye jobb å ta fra hverandre dashbordet eller.. speedometert å sånn.. ? Det er 2 skruer øverst du skrur ut...Så løfter du frem instrumentet, stikker hånda inn bak og napper av 3 stk ledninger. Disse kan være litt stress å få av, siden det er sånn "lås" på kontaktene. Men men, får du de av , er det bare å dra det ut (gjennom rattet som regel) Du behøver ikke ta av rattet! (med mindre du har et LITE ratt) Ligger link her: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=40 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_325ix Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jeg har lakka nålene røde på min e30 det var null stress. jeg syns det ble mye tøffere enn å ha de hvite som er originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ser bedre ut enn hvite ja!! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 jeg har lakka nålene røde på min e30 det var null stress. jeg syns det ble mye tøffere enn å ha de hvite som er originalt. Bilde? Hva lakka du med? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_325ix Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 har ikke bildet dessverre, jeg brukte noe sånn rød hobby lakk, husker ikke navnet. tror nok du kan bruke hva som helst bare det er rødt. skal prøve å få tatt et bildet og få lagt det ut jeg en av de nærmeste dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 har ikke bildet dessverre, jeg brukte noe sånn rød hobby lakk, husker ikke navnet.tror nok du kan bruke hva som helst bare det er rødt. skal prøve å få tatt et bildet og få lagt det ut jeg en av de nærmeste dagene. Sånn pensel sak? Eller sprayet du? Tenkte jeg skulle pelle ut mitt snart og sette inn titanringer + rød lakkerte visere. Er det forresten noen som vet om E30 M3 instrumentpanelet passer i vanlig E30 3 serie? Jeg vet det går til 260 på M3'n, mens på min går den ikke mer enn til 240. Vil dette passe da mon tro? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_325ix Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg brukte en sånn pensel sak ja, du ser at det er brukt pensel hviss du ser nøye på nålene, men utenfra bilen ser du ikke det. jeg tror nok at m3 instrumentene passer på en vanlig e30 ja, har ikke prøvd selv men det ser jo veldig likt ut da, er vel bare å prøve så finner du det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Sånn pensel sak? Eller sprayet du?Tenkte jeg skulle pelle ut mitt snart og sette inn titanringer + rød lakkerte visere. Er det forresten noen som vet om E30 M3 instrumentpanelet passer i vanlig E30 3 serie? Jeg vet det går til 260 på M3'n, mens på min går den ikke mer enn til 240. Vil dette passe da mon tro? 318'en skal ha BRA hjemlengsel, medvind etc. før den kommer opp i 260, så tror det holder med det originale instrumentpanelet? :hammer Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 318'en skal ha BRA hjemlengsel, medvind etc. før den kommer opp i 260, så tror det holder med det originale instrumentpanelet? :hammer Dette var ment rent hypotetisk. ///M instrumentering er mye råere! Jeg vet at selve instrumenthuset vil passe, men vil speedometeret vise det samme? Eller må det kalibreres på nytt? DET er hva jeg lurer på. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg