alcapaal Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 O' Skadefryd? Hadde dette gått bra hadde dere sikkert syntes det var fett. Hadde noen gjort det på gatebil hadde det blitt jubel. Det er faktisk ganske bra gjort. Men siden han hadde et lite uhell er han plutselig tulling, idiot, det var velfortjent osv. Skjønner meg ikke på folk lenger jeg. Så enig så enig! Tengte akkurat på det samme hellothere Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 O' Skadefryd? Hadde dette gått bra hadde dere sikkert syntes det var fett. Hadde noen gjort det på gatebil hadde det blitt jubel. Det er faktisk ganske bra gjort. Men siden han hadde et lite uhell er han plutselig tulling, idiot, det var velfortjent osv. Skjønner meg ikke på folk lenger jeg. må bare si meg litt uenig her :P jeg er nå hvertfall det Hadde det gått bra hadde jeg vært glad for at det gikk bra til tross for at han var så dum å prøve noe sånt bare for å vise at han kan pisse lenger enn han som pissa istad... :P Sitter med hjertet i halsen hver gang jeg ser folk gjøre slikt og håper for guds skyld at det går bar (selvom jeg aventil i mitt stille sinn tenker at det kanskje er på tide at personen får en lærepenge (ikke fatal)) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 det ER teit å gå ut av en spinnende bil enten man lykkes eller ikke. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Synes hele greia var teit jeg :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 MEN folkens. Koss fikk han bila te å spøl uten at han satt inni? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 MEN folkens. Koss fikk han bila te å spøl uten at han satt inni? Håndgass kanskje? (som traktorer har) :D ikke vet jeg, men er jo mange måter å få til det da :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg