Goop Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Bagasjeluke gått i vranglås.! Må eg skjere vekk bak skiltet for å få opp luken? Noen som har hatt samme problem? Hva har dere i såfall gjort? Og hvor pleier de foressten å lekke vann?..Er bare mye vann på gulvet..:( Er en 325 94' E36 hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Bagasjeluke gått i vranglås.! Må eg skjere vekk bak skiltet for å få opp luken?Noen som har hatt samme problem? Hva har dere i såfall gjort? Og hvor pleier de foressten å lekke vann?..Er bare mye vann på gulvet..:( Er en 325 94' E36 hellothere Hvis du har soltak kan det hende det har lekt inn der..har hørt om andre som har hatt det problemet iallefall. Men du burde vel sett om det kom derfra.. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvis du har soltak kan det hende det har lekt inn der..har hørt om andre som har hatt det problemet iallefall. Men du burde vel sett om det kom derfra.. ja...Har tenkt om det var det..Men er liksom ikke det som er det største problemet.. Det som er irriterende er bagasjerommet...Har ikkje så veldi lyst å skjære bak hull bak skiltet for å få han opp... Ikke noen som har noen forslag??? Alle svar mottas med stor takk cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jeg hadde en 94 modell e-36 som bakluka sluta å virke på. Det ene staget til sentralen hoppa av. Så jeg borra tvers igjennom hele låsen (inn samme vei som nøkkel) og da gikk den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Coupe eller sedan? Coupe: inni, legg ned setene, ta av trekket bak og åpne manuelt. Sedan må borres bak skiltet. Få en som kan dette til å gjøre det slik at hullet kommer akkurat der det skal, og tettes skikkelig etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 er en sedan.... Så tror eg satser på å borre ut låsesylinderen.. :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El Commandante Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Når jeg kjøpte min e36, fikk jeg bare en nøkkel med, og dette var den nøkkelen som ikke har noe plasthåndtak. Vet ikke hvor de andre nøklene er... Denne passer ikke i mitt bagasjelokk...er det kanskje fordi at det er en "reservenøkkel\servicenøkkel"? Noen som vet? På forhånd takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Når jeg kjøpte min e36, fikk jeg bare en nøkkel med, og dette var den nøkkelen som ikke har noe plasthåndtak. Vet ikke hvor de andre nøklene er... Denne passer ikke i mitt bagasjelokk...er det kanskje fordi at det er en "reservenøkkel\servicenøkkel"? Noen som vet? På forhånd takk :D jepp...Står i instruksjonsboken at den nøkkelen ikke passer i bagasjeluken/hanskerom på grunn av at det er en reserve/service nøkkel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Sentrallås eller ikke ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jepp...Står i instruksjonsboken at den nøkkelen ikke passer i bagasjeluken/hanskerom på grunn av at det er en reserve/service nøkkel.. Interessant. Derfor min nøkkel ikke virker kanskje. Bruker reservenøkkelen fordi den andre ser så stygg ut! *stikke ut og prøve* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Sentrallås eller ikke ? Har sentrallås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg