Gå til innhold

Bagasjeluke i vranglås på E36!

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

Bagasjeluke gått i vranglås.! Må eg skjere vekk bak skiltet for å få opp luken?

Noen som har hatt samme problem? Hva har dere i såfall gjort?

Og hvor pleier de foressten å lekke vann?..Er bare mye vann på gulvet..:(

Er en 325 94' E36

hellothere

Hvis du har soltak kan det hende det har lekt inn der..har hørt om andre som har hatt det problemet iallefall. Men du burde vel sett om det kom derfra..

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har soltak kan det hende det har lekt inn der..har hørt om andre som har hatt det problemet iallefall. Men du burde vel sett om det kom derfra..

ja...Har tenkt om det var det..Men er liksom ikke det som er det største problemet..

Det som er irriterende er bagasjerommet...Har ikkje så veldi lyst å skjære bak hull bak skiltet for å få han opp...

Ikke noen som har noen forslag???

Alle svar mottas med stor takk cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte min e36, fikk jeg bare en nøkkel med, og dette var den nøkkelen som ikke har noe plasthåndtak. Vet ikke hvor de andre nøklene er... Denne passer ikke i mitt bagasjelokk...er det kanskje fordi at det er en "reservenøkkel\servicenøkkel"? Noen som vet?

På forhånd takk :D

jepp...Står i instruksjonsboken at den nøkkelen ikke passer i bagasjeluken/hanskerom på grunn av at det er en reserve/service nøkkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider