Willypolly Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Så jeg tenkte jeg kunne legge ut noen bilder til allmenn skue... Jeg synes det ble ganske bra jeg :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 en til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 og enda en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 vi tar en til en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 og så den siste..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Pen bil :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 pent! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Dropp Mügen- og Type R-logoene... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 type-r logoer?? ser jeg jævlig dårlig eller? har enda ikke funnet noe sånt på bilen...:eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Hvor har du kjøpt den nettingen? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 thorshov bilrekvisita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Syns det var pent med det røde embelemet foran på panseret! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 nydlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Så bra ut det der ja. Litt diskret styling som gjør mye. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Willypolly type-r logoer?? ser jeg jævlig dårlig eller? har enda ikke funnet noe sånt på bilen...:eek: :eek: Du har et stort type-R merke på pansret :D Honda logo på rød bakgrunn er Type-R merke ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg