Singh_Supreme Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 kult kult kult projekt må jeg si!! Just keep it movin sier jeg bare;) Lykke til;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hmmm, en liten oppdatering... Akuratt for tiden skjer det svært lite med min stakkars lille cabriolet... Den bor i garasjen og vil ikke starte... Etter funn av kjøleveske i sylinderne og topp-pakningen påpekt dårlig, var det bytte av topp-pakning som stod på listen... Jeg byttet topp-pakning forrige helg, og fant ut at den gamle ikke så spesielt dårlig ut... Vel, nå er det ny topp-pakning og sylinderne er tørre! Men den lille bilen vil ikke starte... Haha, også byttet jeg en veldig viktig slitedel! Nemlig ny spylerveske slange, den gamle var knekt... hehe... :) Men men, for håpe den snart vil starte, hvis ikke blir den solgt som prosjekt bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 huff, leit at det er så mye motgang med denne cæbben din :(. Får håpe du får det til, så får vi ta et einsertreff på Statoil ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hehe, ja jeg skulle ønske at den snart kunne ta seg sammen, for nå begynner jeg å bli salig lei av shiten... Vi får se hva som skjer i løpet av uka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 kjipt det her da. Er det ikke noen golf guruer her på forumet som kan dra å hjelpe damen litt? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 kjipt det her da. Er det ikke noen golf guruer her på forumet som kan dra å hjelpe damen litt? m'm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 sjekket timingen og plugger, rotor, plugger, kabler osv da. greit å sjekke alt det der og vite at det funker 100%. veit at timinga fort kan gjøre at den slår seg helt vrang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har du sjekket at stiften(?) inni fordelerlokket sitter helt inntil spindelen inni der? Tok service på min i helgen, det viste seg at den ikke kom helt inntil og det var nok til at den ikke ville starte.. Det er sånne typiske bagateller man ikke tenker på! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Vel nå starter bilen, men ventilene er skeive og all effekt forsvinner når man kjører... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Huff, det er leit. Får dere fikset det? Har du sjekket at stiften(?) inni fordelerlokket sitter helt inntil spindelen inni der? Tok service på min i helgen, det viste seg at den ikke kom helt inntil og det var nok til at den ikke ville starte.. Det er sånne typiske bagateller man ikke tenker på! Er elektronisk tenning på denne :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Erik gidder ikke mer, og ikke jeg heller... Så da må jeg i såfall få hjelp av en annen. Problemet er også at disse dysene sitter så inni granskauen og det blir et helvete å flytte dem fra en topp til en annen. Bilen er til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Erik gidder ikke mer, og ikke jeg heller... Så da må jeg i såfall få hjelp av en annen. Problemet er også at disse dysene sitter så inni granskauen og det blir et helvete å flytte dem fra en topp til en annen. Bilen er til salgs. veldig enkelt å ta ut dysene.. ta en gripetang, klikk den fast. legg den nesten nedtilventildekselet og legg ett eller anna under slik at det blir større gripeflate mot dekselet, ta så hammer og gi den en liten kakk. da kommer de ut relativt rask, enkelt og uten å ødelegge ;) angående motor generelt så blir det kanskje enklere å bytte enda engang vanskelig å si konkret hva som feiler din hele tiden :( om du skal selge, hva skal du ha for den? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 håper å få rundt 25 for den. Selve bilen er i veldig god stand, der dempere og fjærer nettop er byttet og den er 99% rustfri. Bilen ble jo EU-godkjent rett før jul så det trekker opp noe. Årsavgift er også betalt. Mye deler kan også følge med om ønsket. Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Vil tro du sliter med å få 25k for den hvis motoren går som en dass eller ikke i det hele tatt.... Det kan da ikke være såååå umulig å finne/fikse feilen?!?!!? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Får se hvordan det er å få ut dysene så får vi se om det blir topp bytte. Har 3 til liggende Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg